Check it out

IMG000251
Dagelijks krijg ik digitale brieven van, met name vrouwelijke, bewonderaars over de gehele wereld. Al deze post komt vreemd genoeg integraal in mijn spambox terecht.
Aangezien ik  genoeg heb aan de aandacht van Misja leeg ik de map met rotzooi meestal in een moeite door.
Vandaag heb ik toch maar een verboden mailtje geopend. Je weet maar nooit.
De strekking:
“Hey! Here is that Link you wanted that gets you into my WebCam Show For Free 🙂
Don’t Give it to anyone else or I will get into trouble.. K?
I’m actually on my live cam right if you want to see how naughty i actually get on here :pCome check it out now if you can
see you soon xox
Adriana” (en vervolgens een link naar een website getiteld titsonline)

Spam/ fanmail. Wie doet er wie een plezier mee?

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Check it out

  1. Wondelgijn says:

    Ha! En toen belandde je bij mij in de spambox… Tja, sh*t happens… 😉
    (Wat nu als ik die box in een zwaai had geleegd? Had ik hier nu niet gelezen… *schater*)

Leave a Reply

