Spaanvlechten

ImageDinsdagavond 21.30. De 5 kinderen liggen eindelijk in bed. Ik heb de mijne voorgelezen en Misja heeft de hare sprookjes verteld. Natuurlijk wilden ze allen meer. Ze liepen tot vervelens toe de trap af naar de woonkamer om verhaal te halen. We hebben ze teruggestuurd, soms met lichte dwang, meestal met onbegrepen drift.

Een paar minuten geleden moest ik mijn CD’tje met door Glenn Gould vertolkte Beethoven- bagatelles stoppen voor een tv-programma waarover ik tot nu toe geen oordeel heb. Het zij zo.

Ik heb net een reis naar Napoli geboekt. Voorjaar ’13 zullen we er even zijn.Ik denk terug aan mijn bezoek aan deze stad, najaar 2009. Ik heb er een dagboek bijgehouden. Het begint hier: https://mirosjabin.wordpress.com/2009/11/19/bericht-uit-napoli/ en het eindigt met het verslag over de  heksenketel op het vliegveld: https://mirosjabin.wordpress.com/2009/11/23/al-wat-bekend/.

Een mens moet toch ergens naar verlangen.

This entry was posted in jazz, music and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Spaanvlechten

  1. dickblogt says:

    Probeer vanuit Napoli ook een ritje langs de Amalfikust te maken. Staat bovenaan mijn lijstje voor een “revisiting”. (en misschien een dagtripje naar Capri?)

Leave a Reply

