Now Jazz!

Donderdagavond. Ik zit aan de laptop en Misja strijkt. Het ruikt naar wasverzachter en verschroeid linnen. Ik ben humeurig. Ik heb zojuist de afscheidsborrel van de wijkkrant gemist. De borrel was een dag verplaatst vanwege het concert dat Mies en ik morgen bezoeken. De hoofdredactrice had me het tijdstip gemeld, maar niet de plaats. De hele avond probeerde ik haar te bereiken. Ik sprak veelvuldig haar voicemail in en om 18:45 belde ze me, niet geheel nuchter, op met de mededeling dat het feest net was afgelopen. Speeltuinverening Kindervreugd had haar en de aanwezige journalisten er net uitgegooid.

Daarna heb ik me vanavond behoorlijk opgewonden over mijn nieuwe wordpressblog, Interjazz. Nadat ik een prachtig interview met de grootvader van de jazzgitaar online had gezet wilde het me maar niet lukken dit stukje geschiedenis wereldkundig te maken. Aanmelden bij OBA is toch wel een relevante eerste stap. Helaas is dit me tot nu toe niet gelukt. Inloggen, aanmelden, doortrekken en wegwezen.
Ik organiseer graag, maar deze onzin gaat me te ver. Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je een knutselsmurf nodig hebt om een nieuw blog te publiceren!?

Enfin, Mirosjabin manifesteert zich in ieder geval nog.
Hierbij een snelkoppeling naar het openingsinterview met de 90-jarige jazzpionier Mundell Lowe:

http://interjazz.wordpress.com/

Mirosjabin draait:

This entry was posted in jazz, music and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

