update

Mijn week zomervakantie zit er al weer op. Na een week zwemmen iImagen de Haarlemse Houtvaart en ander openluchtvertier  ben ik vandaag met opgericht hoofd naar mijn werk getogen. Ik wist dat aan het einde van de werkdag Misja op mij zou wachten. Dat vooruitzicht maakt zelfs de grootste tegenslag dragelijk. Bovendien zijn we deze twee weken zonder kinderen. U zult dus ook maar weinig van ons horen. Daarnaast betalen we internet nog steeds per verzonden en ontvangen MB. En zoveel geld heb ik er al allemaal niet voor over.

Het is 20:35. De keuken zit vol met fruitvliegjes en de ventilator draait overuren. Er is geen zak op de tv en de dongel valt keer op keer uit.

Het bed lonkt. Morgen weer een werkdag.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

