dongel

Dinsdagavond 21:00 uur. Mies brengt haar jongens naar bed en ik luister naar een historische opname van Don Quixotte van Richard Strauss. Dat kan allemaal in dit huis. Geluid blijft dicht bij de bron en wordt gedempt door solide muren. Onze vooroorlogse woning brengt ons enkel geluk.

Mijn internetaanbieder heeft me gisteren gemeld dat over vier weken mijn vaste aansluiting zal worden gerealiseerd. De verhuizing van de oude bewoners (15 juni jl) is uiteindelijk geregistreerd. Uit vreugde over dit goede nieuws heb ik bij de concurrent een dongel aangeschaft. Een internetverbinding via de USB-ingang. De maandbundel van 500 MB á 20 euro is binnen twee dagen opgebruikt en ik zal voor een behoorlijk bedrag per MB mijn contact met de rest van de wereld in stand moeten houden. Ik kan er niet van wakker liggen. Mijn huidige leverancier, de nakomeling van de plunderaars van Dorestad, ontvangt de rekening. Eind goed al goed.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to dongel

  1. Dat is heel mooie muziek!

Leave a Reply

