Sentimental Journey

Dinsdag 17 juli, 22:25. Kinderen zijn allen in bed. De een wat meer dan de ander (ik verwacht aankomend anderhalf uur nog minimaal twee jongenshoofdjes om de hoek van de deur van de woonkamer).

Ik heb vandaag tijdelijk afscheid genomen van mijn collega’s. Vrijdag verhuizing, morgen en donderdag en de maandag erop ook vrij om dingen te pakken, te verkassen, verplaatsen en te herplaatsen.

Het is een hel om twee keer binnen een jaar te verhuizen, maar gelijkertijd is het alle moeite waard. U zou het verschil moeten zien tussen onze huidige verblijfplaats en de plek waar we komen te wonen.

Mijn meisje is moe en dat blijft ze nog wel even. Wat een dag hebben we meegemaakt. De mijne bestond uit overleg en uitleg, die van Mies bestond uit het verkeerd uitgelegde overleg. Als ik haar na haar werkdag uithoor begrijp ik haar frustraties. Het is een en al onbegrip.

Lieve mensen, welterusten. We hebben het er later nog wel eens over.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

