Onvoorwaardelijk

Het is dinsdag en de week duurt me nu al te lang.

Na een dag hard werken is Mirosjabin vanavond met Zilla naar het nieuwe huis getogen voor een ‘kort’ bouwoverleg. We hadden Bo en Leef alleen gelaten (u kent het wel, “even sigaretten halen!”).
Het bouwoverleg duurde helaas iets te lang. Onze klusjesman bleef maar praten. Het begon met de afwerking van de dakkapel en het eindigde met de FEMA-kampen in de VS. We knikten veelvuldig en we luisterden geduldig. Ondertussen verstreek de tijd. Onze boodschappen smolten, en niet ver van ons vandaan werden twee kinderen enorm zenuwachtig over onze afwezigheid.

De boys hadden 112 gebeld. Buurtagente Marijke ving de grienende jongens op en belde mijn nummer. Ik gaf mijn mobiel meteen aan Misja. Ze trok wit weg, beloofde plechtig haar kinderen te bezoeken, en vertrok als een speer naar ons oude huis. Ik reed er wat sukkelig achteraan. Mies fietste door rood en ontving een ferme reprimande van haar dochter. Ik gaf haar gelijk en draafde er desondanks achteraan. Een minuut of twee later werden we in de achtertuin ontvangen door twee betraande blonde jonkjes. Marijke was inmiddels vertrokken en had haar nummer (0900-8844), naam en corps op een notitiebriefje achtergelaten. Voor het geval Mirosjabin toch niet thuis zou komen.

Ik heb Jeugdzorg inmiddels een adreswijziging gestuurd. Beter mee verlegen dan om verlegen.

Mirosjabin draait: Wes (o.a. met Pim):

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Onvoorwaardelijk

  1. mirosjabin says:

    oh leave, geweldigenoten….dusss…
    mijn boosheid over mijn gehackte mailbox
    maakt nu plaats voor verdriet….
    foto´s van zilla heb ik al bijna niet, en zelfs het enige korte filmpje van mijn bevalling
    van zilla,
    zit in mijn gekraakte email….een stukje van mijn leven is me ontnomen,
    en ik verzoek degene die dit absoluut zal lezen, mijn mailbox weer te openen,
    voor mij, ik zal anders nooit meer de weinige foto´s die ik van mijn dochter heb kunnen
    terugkrijgen………
    dat alle persoonlijke post is gelezen, of eventueel openbaar wordt gemaakt….soit…

  2. mirosjabin says:

    @ liefjelief, inter=tussen, esse=(te) zijn.
    En wie wil dat niet als het om jou gaat.
    We zijn er nog niet, maar nog even en deze abjecte inbreker is aan het einde van zijn latijn. Aan mij zal het niet liggen!

  3. mirosjabin says:

    mocht het niet hersteld zijn, doe ik vrijdag aangifte van hacking….

  4. fredvanderwal says:

    Hay Mirosjabin
    Leef en Hubo zijn nog te jong om alleen te laten! Zeker gezien de omstandigheden zullen z egauw in paniek zijn. Niet meeer doen. Te groot risico.

  5. fredvanderwal says:

    Altijd bestanden saven op extern medium

Leave a Reply

