Viskraambom

We hebben weer een hectisch weekend achter de rug. De kids waren niet vooruit te branden. Het weer was ok, maar het buiten lokte niet. De temperatuur was aangenaam, maar donkere wolken en warme regendruppels hielden ons binnen. Ook Miss Fab was er, en we hadden twee logees, tante Tas (Misja’s zus) en haar dochter.

De volwassenen hebben het vrijdagavond erg laat gemaakt, maar daar hadden de kinderen verder geen last van. Mirosjabin heeft het een weekend lang moeten bezuren.

Zondagavond. Ik zit in de tuin met mijn laptop. De buurjongens hebben ruzie en Misja heeft een uitlevering (met haar ex) van haar oudste telg op station Amersfoort. Zilla en Boaz vermaken (eindelijk in de tuin) elkaar met stevige stokken. Een gevecht tegen de verveling. Ik geniet en tik wat weg. Ik ben bezig met een column voor de wijkkrant en spijbel op het OBA-blog.

Geluk.
Niemand heeft de sleutel, maar ik deel in het geheim.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

