Roofmoord

De dag verliep zoals altijd. De stagiair hield geen rekening met mijn bioritme en viel me om de haverklap lastig met onnozele vragen, de leveranciers arriveerden te vroeg en leverden ongevraagde goederen, de directeur liet het afweten en de nar was op stal.

Een dag werk. Je wordt er duur voor betaald, en toch voelt het ongemakkelijk. Anderzijds, Mies ontvangt nog minder en doet er veel meer voor om het te verdienen. Ook dat klopt niet.

Om 18:00 uur trof ik ex-s in de huiskamer. Ze had zojuist de kinderen gebracht. Op de tafel stond een kopje kruidenthee. De Prosecco, die we haar gewoontegetrouw schenken, was bedorven. Na het kopje thee vertrok ze met gezwinde spoed centrumwaarts.

Sjaalpa en -ma verblijven op Ameland. In het appartement dat Mies en ik afgelopen weekend hebben bezocht. Een prachtige plek, nabij Nes, waar wij 24 uur mochten verblijven. Mijn ouders hebben er 168 uur te besteden. Ik gun het ze van harte.
Onze tijd komt wel.

Dinsdagavond 21:34. De kinderen liggen in dromenland. Het land tussen onmogelijk en voorbaarlijk. Misja kijkt uitgeblust tv. Ik blog wat en geniet.
Morgen vrij.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Roofmoord

  1. jokezelf says:

    Roofmoord???? Zeker al heel wat lezers getrokken ;-).

  2. mirosjabin says:

    @ Helemaal waar. Duidelijk een vlag die de lading niet dekt.

  3. Marc Kooij says:

    Sitting here wishing on a cement floor
    Just wishing that I had just something you wore
    So bloody your hands on a cactus tree
    Wipe it on your dress and send it to me

Leave a Reply

