Zak

Lieve menseImagen, ik ben weer even terug. Ik heb zojuist een vulliszak in het onderaardse depot geworpen.

Gisteren trof ik Mart Smeets, de sportcommentator…u kent hem vast wel. Hij liep met zijn bordeauxrode blazer over de brug, ik liet hem netjes voor toen ik hem met zijn vuilniszak zag lopen. Het vuil wordt in zijn straat niet opgehaald. Het wordt aan gene zijde van Het Spaarne verzameld en weggenomen. Aan de kant van het Spaarne waar Dhr. Smeets woont komt kennelijk geen vuilniswagen.

Toen ik er met Misja bij het Teylers museum over sprak bleek dat ze hem niet had opgemerkt. Dat kan. Ik heb een oog voor BN’ers.

Aan het einde van de middag haalde ik Missfab op. We reden per trein van Amsterdam Muiderpoort naar Haarlem Spaarnwoude. Na de overstap op Amsterdam CS liepen Fab en ik door de trein in ganzenpas door de tweede en eerste klasse. In de laatste troffen we bovengenoemde heer Smeets in zijn bordeauxrode jas. Hij las de krant en merkte ons niet op. Wij namen plaats op de ongeveegde vloer van het belendende halletje en genoten van de rust in het portaal tussen de eerste klasse en de eerste klasse.

Lieve mensen, het is 21:10.

Ik ben weer terug,mijn vuilniszak ligt onder straatniveau, mijn kinderen zijn moe en willen niet naar bed. Ik ook niet. U wel?

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Zak

  1. mirosjabin says:

    mooie verwijzing naar GP….een zak beneden straatniveau….
    proost schatje!!!

  2. mirosjabin says:

    was ik dus liefje…misja…je weet wel…

  3. mirosjabin says:

    zak haar, zak haar,
    je wilt zo veel,
    maar je speelt niks klaar,
    laalaaalaalaaaaa, en we nemen d’r nog 1!!

  4. mirosjabin says:

    @ ooooh heerlijk skatje,
    Robert K, Robert K, kom maar snel, het is niet veel, maar het zakt naar haar!

  5. mirosjabin says:

    @ Kom lieverd, de kids liggen in bed, nu wij nog.

  6. mirosjabin says:

    nieuw woord toegevoegd, wat mij betreft, aan de dikke van dale,
    zeer van toepassing op mij, is GP voor het eerst een keer origineel:
    een HEMAfrodiet…..that’s me!!
    waar spelfouten niet al toe kunnen leiden, knap werk van, jawel,
    een diepfries! dus….

  7. Robert K????Het was toch Robert M?

  8. Om de soosiejaal bewogen bewegers van de Friese beweging onder ons te gerieven: bij elke hap kaviaar denk ik dan heel even tot tear jerken an toe en bewogen door naasteliefde aan een hongerlappie met vliegen rond zijn ogen uit de serengeti of de serestawoestijn en oooh boy dan smaakt het me toch goed!

    Fred van der Wal zegt:
    april 8, 2012 om 6:20 am

    …en dan pakken we daarna de Jaguar F type en scheuren met de Old Timer weg naar de Okee Coral Alles Kits Bar voor vlotte jongens zoals U en ik! Om de snelheids beperkingen lachen we ons een bult, als we over de vluchtheuvels van de Leidsestraat met 160 km. per uur rijden en analfabete kleurlingen met fladderende kopvodden als vlaggen op de multi culti modderschuit weg schieten voor onze wielen als konijnen!

  9. Ik ben liever een Bijenkorffrodiet

Leave a Reply

