U bedoelt?
In de asemmer van de ziel is het kwaad kersen eten, dat bewijst deze bijdrage wel.
Triest figuur.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to

  1. fredvanderwal says:

    iN DE ASEMMER ZIT GEEN ASEM
    EN DE ES EMMER ZIT TENMINSTE NOG EEN ES (DOORN)
    R.K. IS EENS DOOR KOKPELLI/GLASWERK EEN SCHLEMIEL GENOEMD
    EN EEN LAMLUL
    ONTZETTEND VERSTANDIGE JONGEN DIE GLASWERK
    DAAR HEB IK NIKS OP AAN TE MEKKEREN
    EN VERDER
    GEWOON DE AS ES EMMER EFFE BUITEN ZETTEN IN DE VRIESKOU PIESKOU
    EN DAN EEN ENORME TRAP TEGEN HET GEVAL GEVEN

    ZEND MIJ DE ROZEN HOU JIJ DE DORENS
    ZOU IK TEGEN RIDDER KAPULLEDOSIO MESJOKKIE WILLEN ZEGGEN

  2. fredvanderwal says:

    Soms kijk ik nog wel eens op het weblog van GP
    vrolijk word je er niet van
    reageren op zijn bijdrages doe ik niet
    dat heeft geen zin
    laten dat anderen maar doen
    korte tijd wisselde ik in het verleden mails uit met deze meneer
    mee gestopt
    communicatie was nul komma nul
    dan houdt het op
    de stroom van beledigingen van zijn kant totaal niet ter zake en oninteressant

  3. Grutte Pier says:

    Reblogged this on Het Dagelijkse Nu and commented:
    Tja, mirosjabin heeft natuurlijk gelijk. Unhappy me. En nu ik toch in de ‘ik beken modus’ zit.
    Eigenlijk ben ik gewoon erg jaloers op de grote Fred van der Wal, en word ik dagelijks verteerd door haat en wrok gevoelens, net als mijn vriend R.K.
    Ik kan er niet meer tegen, het leven enzo, en projecteer al mijn ongenoegen maar op hem, waarom weet ik ook niet. Ze moeten me maar weer opnemen, want ik word met de dag gekker!

  4. fredvanderwal says:

    Zoals wel vaker reactie van GP ook deze niet ter zake, onduidelijk, vervuld van haat en agressie. Is me dat niet merkwaardig? In de 34 jaar dat ik met Friezen en ex-Friezen te maken heb is de wereld van verschil tussen Amsterdammers/Haarlemmers enerzijds en Noorderlingen anderzijds onoverbrugbaar. Het lijkt alsof je al mijlen ver in Mofrika bent als je boven Zwolle met de trein beland en het harde Donald Duck gekwaak van het Noord Duiste dialect dat Fries heet in je oren schettert, dezelfde humorloosheid en bij alles wat je tegen een Fries zegt voelt hij zich bij voorbaat al aangevallen en miskend. Waarom is mij een raadsel.,

  5. mirosjabin says:

    @ Ah, het minkukel meldt zich.

  6. mirosjabin says:

    @ Fred, we kennen dit figuur inmiddels.
    Hij laat ons niet meer toe in zijn reactieruimte en waant het gelijk aan zijn kant.
    Jaloezie en bitterheid regeren dit heerschap.
    Ben blij dat jij en ik niet in zijn schoenen staan.

  7. fredvanderwal says:

    IK WEET NIET WAAROM IEMAND ZICHZELF ALS CALIMERO NEER ZET
    GEEN IDEE
    IK GA NOG LIEVER BAREFOOTING DOOR HET LEVEN ALS BEDELMONNIK DAN IN ZIJN SCHOENEN TE STAAN
    EN MISSCHIEN HEEFT IE MAAT 48 EN IK MAAT 42
    DAN ZIT ER AL WEER EEN COMPTABILITEITSPROBLEEM AAN TE KOMEN
    VEELZEGGEND IS DAT HIJ DE KANT VAN KRUTSZOOL KOOS OM MIJ VAN WIKIPEDIA AF TE WERKEN
    MISSCHIEN MOCHT IE VAKANSIE HOUWEN BIJ KRUTZOOI NA EEN KWITANSIE VAN KRUTS OM NAAR ZUID SPANJE AF TE TREKKEN
    JE WEET HET NIET EN WE ZULLEN HET NOOIT WETEN
    IK WIL HET OOK NIET WETEN

  8. fredvanderwal says:

    Daaro seg je me wat maar als Witte Bleeekscheet ridder Karosshie Kasjokkie moet ik het onrecht bestrijden met mijn pik, pardon, hoe heet ut ook weer, o ja…euh, ik bedoel natuurlijk pikhouweel. Hakkuh!

  9. Wat lees ik me daar? Zien ik het goed? Ja, ik zien het glashelder! Zijn vriend R.K. nota bene! Ja hoor, pallum pasen met je parabellum de ander het kruis uitschieten zal ie bedoelen en dan nog via zijn eigen achterdeur de R.K. (afk. Rooms Katholieke kerk) erbij halen, terwijl iedereen weet dat we met een verstokte vrijdenker te maken hebben en die kennen toevallig van oudsher Godt noch Gebodt als aanhangers van een gesloten wereldbeeld. Daar helpt geen lieve pater of pastoor meer aan!
    Alsof ik dat leuk vind, al die ongelovigen, die zich straks met hun ongewassen poten en ontuchtige verlangens zich in lange rijen moeten opstellen voor de Grote Witte Troon van de Heire der Heirscharen om Zijn banbliksems uit het Verdomboekje te horen van die Grote Scharensliep, Hieperdepiep bij het Laatste Oordeel waarvan geen weg meer terug is. En je hondje mag je niet eens mee nemen.
    Ook een gezegend pasen en in de menschen een welbehagen. Vanwaar? Gotsamme, van omhoog natuurlijk!

Leave a Reply

