Good old Soul

Vrijdagavond. Misja ligt inmiddels in bed, en ik vraag me af wat ik hier nog doe, achter dit scherm.
Het was vanavond erg gezellig. We zijn Amsterdam in geweest, de Jordaan wederom, de Elandsgracht. We hebben ze allemaal gezien, de korpsballen, de grachtkutjes en de overige dolenden. Op het moment dat Misja het onderwerp bestialiteit aansneed kwam zelfs Midas Dekkers binnen, hij keek rond en was even snel weer verdwenen. God weet wat hij daar deed, juist in deze kroeg.

Enfin, rond half negen trokken we huiswaarts, de grachten langs, het stationgebouw door richting spoor 1, route Spaarnwoude.
Aan het einde van de avond (lees: rond half tien) werd ons gesprek gedomineerd door de muziek die door de huiskamer galmde. Horace Parlan. Jazz zonder poeha.
Inmiddels ligt Misja te slapen en draai ik een CD’tje van Tina Brooks. Het klinkt prachtig, maar….ik ben hier niet op de juiste plek lieve mensen. Ik ga snel naar mijn doornroosje. Kunnen we daarna altijd nog zien.
Welterusten!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Good old Soul

  1. mirosjabin says:

    oooo heerlijk skatje!
    wat een weelde, zo´n weekend!!
    met volle teugen de liefde van seconde tot seconde,
    telkens waardevoller en meer…..
    wat hou ik toch van je mijn lief!

  2. mirosjabin says:

    bovenstaande van misja voor sjaal…
    en in de eland was nog sterker zal ik u vertellen,
    ik had het letterlijk over midas dekkers en zijn boek
    ´lief dier´ toen sjaal niet veel later zei,
    kijk, daar heb je midas dekkers!
    en ik zei: ja hoor….echt niet….
    was het hem dus wel!
    da’s toch geen toeval?

  3. Anonymous says:

    Inge A,
    Ga zo door !!!!!!!!! Het is jullie van harte gegund, geniet van elkaar .Liefde overwint alles. onze zegen heb je.

  4. mirosjabin says:

    @ Dankje Inge!
    liefs van Mirosjabin

Leave a Reply

