Ongelikte zorgmoeder

De beer is los. Sinds februari 2006 (zie Mirosjabin:(Erik of het klein-insectenboek/) zat hij vast. Vanaf vandaag is het een ongelikte beer.

Alweer.

Hij ervaart problemen aan hart en bloedvaten, aldus de arts. Zo ging het ook met de drie van Breda. Een dag of wat na hun vrijlating lieten ze het leven voor wat het was. Ik heb het vreemde vermoeden dat het met Willem wel losloopt.

Mijn oud-werkgever was bang voor hem. Hij inspecteerde de bierglazen in neon op het Leidseplein en belde me, binnendienstmedewerker buitenreclame, kort voor het feest van het licht om me te verordonneren het licht nog voor kerstmis terug te brengen op het Leidseplein. Sjoerd Kooistra woonde er destijds ook nog. Fred reed langs zijn kroonjuwelen onder zwaar toezicht. Eenmaal ontvoerd, altijd een slachtoffer.

Willem mag wat mij betreft aan het gas.

Vrijdagavond. Levi en ik zitten achter de televisie en bekijken Spongebob. Moeder houdt zich bezig met haar jongste zoon. Deze zesjarige Casanova spreekt zijn goedmoedige moeder tegenwoordig aan met “schatje” en hij heeft haar volledig in zijn greep. Het zal mij niet lukken. En dat is maar goed ook. Misja heeft haar handen vol aan haar schatjes.

21:15. Mies is op zoek naar de afstandsbediening en Leef vindt een pot nagellak. Willem is op weg naar een ander heenkomen.

Mirosjabin bekijkt Henry Threadgill, supertalent, tovenaar, onvervangbaar…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Ongelikte zorgmoeder

  1. Er leeft een Leef in de pot nagellak
    en is het niet in de nagellak
    dan in de asbak

  2. Elders op het blog zag ik een hoogst vermakelijke reactiedraad uitgesponnen waarin de steller van het blog aanraadde lekker te gaan wokken bij de voedselbank. Goed idee, dan lenen we even zijn inschrijvingskaart toch?
    Het water loopt mij nu reeds uit de Vette Bek en ik kom zeker even langs want die deelnemers aaan de voedselbank, die kkennen wel wel! Allemaal tiepes Tonnetje Rond Volgevreten Pensen tiepe dikbil kunstartiest Bokito met een kale kop.

  3. BN says:

    fred, we hebben het gelezen….maar deze meneer kunnen we echt niet serieus nemen, misschien is het zijn vorm van humor, ik weet niet…we moeten constateren dat nu hij ons eindelijk sinds jaren weer toelaat in zijn reactie-ruimte, er een lichte ommekeer plaats vindt.
    of het een genezingsproces is, betwijfel ik ten zeerste, wellicht is hij er zelfs erger aan toe.

  4. BN says:

    wat een lekker ding zeg, die oudste zoon van me!
    ik zou er bijna zin in krijgen, ahum!
    anyway, hij zou voor de jonge holleeder door kunnen…

  5. mirosjabin says:

    @ Die minkukel heeft al die reacties zelf geschreven. Hij reageert dus op zijn eigen hersenspinsels. Dat krijg je als je de hele dag niets te doen hebt.

  6. Niet verder op in gaan. Simpele zaak. Geef mij maar Saul Leiter, dat is geen mensentreiter!

Leave a Reply

