We zijn er weer…

We zijn er weer.Na een dagje collega’s inwerken en het faciliteren bij het opzetten van een kickboks-school ben ik weer redelijk klaar met mijn werkomgeving. Mies berichtte me aan het begin van de middag dat ze zich vergaapte aan allerlei koopwaar in de Kalverstraat.Ik bleef vervolgens nog even in mijn werkkantoor om me niet al te zeer te hoeven storen aan de koopdrift van mijn lief. Uiteindelijk troffen we elkaar rond half zes bij Café Belle van Zuylen, nabij het Multatuli-beeld,  met allebei een aankoop in de hand. Ik een CD van 1 euro, zojuist op de kop getikt bij het ten dode opgeschreven Fame (nog 9 dagen!), Mies met een sterretjestas die ze straks meeneemt naar de Eeuwige stad.

We zijn er weer.

De vraag is of de rest van de wereld daar behoefte aan heeft. Ik denk van wel. Enkele eigenaardige figuren kunnen ons bloed wel drinken (een enkeling heeft me zelfs een mail gestuurd, dit soort persoonlijke aandacht, daar geniet ik het meest van, waar=waar), de rest van de wereld zoekt het maar uit.

Vandaag ontving ik van het ziekenhuis in brochurevorm de details van de ingreep (de beste vorm van anticonceptie!). Ik heb ze door Misja laten lezen -om te voorkomen dat me een oor wordt aangenaaid!-  en vervolgens heeft mijn lief bericht over de hele gang van zaken (inmiddels heeft ze voldoende exen die dezelfde ingreep hebben ondergaan). Een zakverhardend balsem wordt mij aanbevolen. Mag ik zelf ophalen bij de apotheek. Het balsem (mits op de juist wijze aangebracht) zal de pijn verzachten die wordt veroorzaakt door de naald die mijn scrotum wordt ingewerkt. Enkele sneetjes in mijn lies en klaar is klara! Niemand zal er meer over klagen. Zeker de slachtoffers niet. Gedane zaken nemen geen keer !De vraag is of de rest van de wereld daar behoefte aan heeft.

Aside | This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

19 Responses to We zijn er weer…

  1. dIE VIVISECTIE IS EEN FLUITJE VAN EEN CENT
    GELOOF MIJ
    STELT NIKS VOOR
    EN JE LOOPT OOK NIET GEBUKT BRULLEND DE KLINIEK UIT MET EEN
    BEBLOEDE ZAKDOEK VOOR JE GULP
    BEHALVE ALS DE UROLOOG WEER EENS TEVEEL GEZOPEN HEEFT

  2. spuitelf says:

    ‘t is een jongetjesding, mooi dat je dat op je neemt, de meeste mannen zijn schijters op dit gebied!
    Vriend van me had inderdaad een blauwig gebiedje tussen de benen, wat ook weer opklaarde na verloop van tijd. Toen nooit over verdere klachten gehoord!

    En wij meisjes willen best een beetje medelijden tonen, maar dan moet het ook over zijn, want wij zijn altijd de pineut geweest! en ik kan me niet herinneren dat ik ooit enig bravo-geroep heb genoten.

  3. Marc Kooij says:

    je kunt je nog bedenken….

  4. mirosjabin says:

    @ meisje, en dat bedoel ik maar. Gelijk heb je!!!
    Gast als zelfstandig journalist probeer ik dat al de hele avond duidelijk te maken, maar deze door God verlaten ziel laat mijn reactie niet toe. Wat is er aan de hand met deze Braboneger?

  5. Okee
    Na die castratie kun je ongeveer 10 jaar niet neuken
    zonder dat je de ballen de zak uit springen
    het is net zoiets als een open ruggetje
    als je niet goed dicht genaaid wordt
    en ook van trekkenstein is Streng Verboden gebied
    je moet dus maar flink wat boeken aanschaffen
    en je af laten keuren
    want lopen zonder krukken is er ook voor goed niet meer bij
    de vrouwen op kantoor kijken je spottend aan
    want met het dierlijk karakter de vrouw eigen en
    hun fijne neus
    ruiken ze op een kilometer afstand dat je ontmand bent
    en maken achter je rug
    met de rechterhand een vliegen vangend gebaar ter hoogte van het voorhoofd
    en trekken een lange neus in je richting
    omdat van je eigen ondernavelse neus weinig nog over is als de scalpel uit is geschoten
    wel kun je een miljoen of wat claimen bij de raad van bestuur van het Krankenhaus
    dat krijg je zo in het handje
    wie wil dat nou niet?

  6. IK wil ook een vriend met een blauwig gebiedje tusssen zijn benen
    kan ik die van Spuit elf over nemen voor een krats?

  7. spuitelf says:

    @ fred van der wal
    Jij moet even héél goed oppassen!!!

  8. mirosjabin says:

    @ ik, ik, ik,
    wil een gleuf in mijn lies!! Misschien zelfs twee….

  9. Zeg Spuit Elluf
    beginnen we weer met onmin naar mij toe?

    Misja
    drie gleuven zijn er twee te veel
    of je moet je achtergleuf er bij rekenen
    en je hebt in je kop toch ook een gleuf
    het klinkt raar
    maar wel
    gebruiksklaar

  10. spuitelf says:

    Een vent die zijn portie op zich neemt is pas een kerel!
    En die bakerpraatjes van jou kunstemaker snijden geen hout of turf of zaagsel!

  11. spuitelf says:

    En praat fatsoenlijk tot je dochter gleuverd!!

  12. spuitelf says:

    Want een gleuf, poesje, kutteke, zilt nestje…
    verheft de man of vrouw, de kunstenaar
    tot actie, kunst, schitterende taal, onbeteugelt verlangen en wat niet meer
    ongekende hoogtes en prestaties van
    wat ons spleetje al niet vermag.

    En nou jij weer, had je nog wat?

  13. Spuit elf
    je lijdt aan burgertrut vooroordelen
    praat je leerlingen je oordeel aan
    niet mij

  14. gotsijdanck ben ik nooit een kuttenkijker geweest
    en zie niets in een paar ons slordig door elkaar gegooide rosbieflappen
    om op te liggen rossen
    en ben voor neuken door een gat in de deken
    met het licht uit en de de bek geluidloos dicht
    alle lippen stijf op elkaar
    ook die lippen die mijn stijfje ontvangen
    geen schedebabbels of gesmak
    de stille klaarkomers zullen de aarde beërven

  15. spuitelf says:

    Je bent zeer lichtgeraakt Fred, een duwtje en daar ga je, ondanks al je stoere praat.

  16. Je vergist je slagroom spuut 13
    en matigt je alweer en oordeel aan
    ik vind dat New Kids On The BLock
    niet zo’n grote mond moeten hebben
    tegen mij
    en hun plaats dienen te weten
    met of zonder blauwig gebiedje
    wellicht had die vriend bij het zwemmen in open vaarwater
    een blauwe kwal opgelopen tussen zijn benen?
    Of een overboord geslagen blauwe kaaas uit Denemarken

  17. BN says:

    ik ken fred gelukkig beter dan al die mensen die zich menen een oordeel aan te meten…
    ze maken zich druk over niks!
    anyway, mag ik de lezer wijzen op de lekkere foto’s van mijn sjaalman!
    en die operatie, ach, zo gepiept!
    de halve wereld is gesteriliseerd….
    misja

  18. De balzak zwelt zwart en huiverend op tot een enorme pompoen ter grootte van een zitzak. Zeker weten! Ik zie ze elke dag voorbij trekken hier! Met een rolkoffer om de zaak vooruit te krijgen!

Leave a Reply

