Eindejaar

Einde van de avond. Mies zit achter de PC met een glas melk voor haar oudste telg. Ik zit achter de laptop en luister naar muziek via de koptelefoon. Miss fab ligt op de bank en kijkt naar niets bijzonders op de televisie.
Zo jakkeren we het jaar wel uit.
Op kantoor ging om 13:00 uur het licht uit. Wie verder wilde werken werd veel succes en een goed jaareinde gewenst door de vertrekkende collega’s. De drang om te gaan werd, ook bij mij, steeds groter. Om 14:50 verruilde ik het stadsdeelkantoor voor het gezelschap van Miss Fab, even later voor het gezelschap van mijn Miss Misja.
Na een week van rust werden Mies en ik vanavond om 18:15 gewekt door de kinderen die door hun vader werden terugbezorgd.
Drukte retour. Alledrie even onrustig.

Ik mocht ze alledrie begeleiden naar bed.

En nu ze slapen hebben we weer rust.

Mies typt een bericht op Facebook en Fab geniet van de grotemensenliteratuur, die resteert nu ze geen kinderboeken meer leest.

Nog even en Mirosjabin beleeft een onvermijdelijke midlifecrisis.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Eindejaar

  1. Jezzebel says:

    Goed 2012 Sjaal, kijk uit naar de nieuwe momenten van jou en het gezin.
    .

  2. Reine jRagolo says:

    Een midlifecrisis moet je zelf bedenken.

    En als je niets bedacht krijgt zal het vanzelf wel overwaaien.

    See you both at the next years drink.

  3. Joost Lips says:

    Als je ‘m kwijt bent, die crisis, kun je mij altijd bellen;
    dat geldt voor jullie allebei.
    Wel met thee stelletje zuipzakken!
    Kruidenthee,
    voor de gezondheid.

  4. fredvanderwal says:

    Is het leven met een dikke L
    niet één en al crisis?
    Zonder dikke L
    ook
    dus maakt het niet uit

  5. fredvanderwal says:

    Reine
    Next Year Drink
    bij Misja is het
    The whole Year Drink
    ik heb ut zelluf gezien
    een echte Prosecco Teef
    met anti aan bak laag van Tefal

  6. fredvanderwal says:

    en Let The Good Times Roll
    onder de keukentafel
    met je kleine zusje
    maar eerst effe de beuk er in gooien
    HAHAHA

Leave a Reply

