Het raam op een kier

Na die geweldige eerste onafhankelijke blogborrel van zaterdag jongstleden werd het stil in huize Mirosjabin.
Zondag bezochten we nogmaals de koning en de koningin van de ongedwongenheid in Santpoort, maar nadien was de sjeu er voor ons, Mirosjabin, even van af. De kinderen namen ons volledig in beslag.

———–

Donderdagavond 21:20.
Er hangt mist in de lucht.
Het is onbehaaglijk fris en de vooruitzichten zijn slecht. Misja kijkt naar de sunny side of sex en ik zit met een chagrijnig smoelwerk achter de PC.

Wat doe ik hier eigenlijk? Ik ga maar snel naast mijn lief zitten.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Het raam op een kier

  1. fredvanderwal says:

    Dit nommer van Monk ken ik al sinds 1963
    de weblogborrel was een groot succes
    afgesproken aldaar dat we geen namen
    gingen noemen op het OBA blog van de tientallen aanwezigen
    voor herhaling vatbaar
    de afwezigen werden niet gemist

  2. Reine jRagolo says:

    Ik wist niet dat de binnenstad van Haarlem zo sfeervol is.
    Met blozende wangetjes moet ik bekennen dat er toch nog een mooiere stad
    is dan Utrecht.

  3. mirosjabin says:

    @ Heerlijk, doen we vaker, Fred, volgende keer misschien in Amsterdam?
    @ Reine,ik krijg blozende wangetjes van je woorden!
    Heerlijk om met jou door de stad te lopen.
    Doen we wat mij betreft nog een keer over.

  4. fredvanderwal says:

    Mirosjabber
    is geen dekzwabber
    ja in Arti
    leuk in die ruimte naast de sociëteit
    je weet nog wel

  5. fredvanderwal says:

    Misja
    kijk ook eens op de website van Reine
    indrukwekkend

  6. mirosjabin says:

    @ Fred, volgens mij verwar je Reine met Leven in poezie (http://bertdeben.blogspot.com) (is niet dezelfde persoon).

Leave a Reply

