Gewenst en bemind


De dag van vandaag bestond uit opstaan en veel meer is er eigenlijk niet gebeurd. We hebben Schalkwijk, de artiesteningang van Haarlem, bezocht. Na een bezoek aan een bakker, een kledingwinkel en een grootgrutter namen we snel de wijk.

Om 13:00 uur bezocht ons een vriendin van Mies uit Leeuwarden die besloot een glas Prosecco te drinken. Ze deed er goed aan. Ik kwam terug op mijn voornemen om een kopje Senseokoffie te schenken en koos voor een halve liter Amstelbier.
Het werd van kwaad tot erger.

Om een uur of 15:00 vertrok mevrouw de vriendin richting het hoge noorden. Ze liet haar mobiel achter.
Even later werden Misja’s kinderen keurig op tijd terugbezorgd. Als geroepen kwam er een vriendje van Levi aan de deur. Hij had zijn maatje al sinds vrijdag gemist.

19:00 uur. Het vriendje is inmiddels weer vertrokken. Misja richt zich op de was in de zolderkamer, en ik verberg me achter een laptop.

Herfstvakantie.
Ik zal blij zijn als het achter de rug is.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Gewenst en bemind

  1. Dat zeg je nou wel, maar je was wel blij met de vrije dagen eerst!
    Allman; verdomd lang niet meer gehoord. šŸ™‚

  2. mirosjabin says:

    @ Simen, je bent een kenner!
    @ Kitty, tuurlijk, het is weer even wennen, maar ik zou niet meer zonder kids willen zijn.

  3. timmerark says:

    Waarom publiceer je nog hier, terwijl OBA censuur pleegt omdat ik niet anti Israel ben…

Leave a Reply

