Bio

Werkdag nummer twee deze week. Het is bijna half negen pm. Nog even en we mogen weer gaan slapen. De afwasmachine draait en Misja vermaakt haar jongens in bed. Ik heb mijn meisjes er net heen gebracht. De jongste pruttelde nog wat van “Misja heeft beloofd dat ze ook bij mij in bed zou liggen’. We zien wel waar het schip strandt.
Waar is waar. Misja is leuk om bij te liggen. Daarom schrijf ik nu een blog en ligt Misja nog met de kinderen in bed.
Ik ben soms wat kortaf, onaardig, ruw en ongeduldig.
Vorige week woensdag liep ik met Leef in de Aldi. Alles moest snel-snel. Ik stopte mijn pinpas al in de automaat voordat er iets af te rekenen viel en ik rukte het afrekenbonnetje zelf uit de miniprinter. Het was niet omdat de kassajuffrouw te traag was. Ik was te ongeduldig. En onbehoorlijk.

Een werkweek bestaat voor mij uit vier werkdagen en een sportdag. De woensdag trek ik, na drie uur rust een sprint van school naar pianoklas naar fysiotherapeut naar vioolles. Elk op een andere locatie. Werkdag nummer drie lonkt aan het eind van de horizon. Ik spreek op donderdag onbezonnen collega’s die me durven te vragen hoe het was op mijn vrije dag.

Aan het einde van deze werkweek is het herfstvakantie en vieren Mies en ik vier dagen samen. De kids zijn dan bij pa en ma en wij nemen het ervan.

Mag het een keer?

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Bio

  1. Jezzebel says:

    Geniet van het samenzijn.
    Lekker, nog even, doorzetten en op de tanden bijten.
    De foto is weer grappig.
    Rustig aan, niet alles lukt, maar het gaat wel heel goed.
    .

  2. JE KUNT HET ER VAN NEMEN EN ANDERS NEEMT HET UT VAN JULLIE
    ZO IS HET
    HAAHAHA

  3. mirosjabin says:

    van ons wordt al continu genomen,
    nu nemen we het met elkaar
    en ook elkaar!

  4. wie doet het met wie ook weer
    het is hier rustig herfstweer
    al weer

Leave a Reply

