Zak Haribo


Ik zal het u ronduit zeggen: ik ben een schuchter type.
Pas na mijn vijfde flesje Chouffe lukt het me een fijn blogje te schrijven.
Lees me niet verkeerd: ik heb inspiratie genoeg, maar zonder roes komt het er niet onbevangen uit.

Vandaag was het zestal weer compleet. De drie van Misja en de drie van mij.
De regen weerhield ons ervan de paden op en de lanen in te gaan. Het idee om het Joods Historisch te bezoeken sneuvelde wegens gebrek aan enthousiasme bij mijn drietal (Miss Fab bezoekt het museum met school ieder kwartaal). Artis viel af wegens principiële bezwaren en de Hortus Botanicus werd door de meerderheid te saai bevonden. We werden het eens over een dag thuis hangen. Spelletjesdag, ik-speel-niet-meer-met-jou-dag, ik-ben-je-beste-vriend-niet-meer-want-jij-speelt-altijd-vals-dag.

De regen.
Aan het einde van de middag bracht ik de moegespeelde schatjes weer bij hun moeder per fiets en trein.

Het is zondagavond. Mies en ik zitten totaal uitgeput achter de PC en lezen enkele achterstallige reacties.
Ik trek mijn zesde fles open en zie het allemaal niet zo scherp meer.

Ik scheld richting kat.

Nog even en hij scheldt terug.

Mirosjabin draait: Frank en Moon:

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

13 Responses to Zak Haribo

  1. Richting Kat schelden is heel erg
    je gaat naar de katten castreerder
    er uit met die ballen
    voor straf

  2. mirosjabin says:

    @ auw, dat doet pijn.
    Kater heeft me net toegesproken.
    Hij zei: ‘de ballen’ en ik weet waar ze zijn.

  3. Jezzebel says:

    Fucking hangdag en het is achteraf nooit zo lekker als het van te voren lijkt.
    Leuke foto van Misja, een SilviaWittemannetje, om het zo maar even te noemen.

  4. mirosjabin says:

    @ jezz, altijd blij als het weer voorbij is, hoe lullig het ook klinkt, zondagavondontlading.
    Ja, lekker agressief type toch?

  5. mirosjabin says:

    wat bedoel je met silvia witteman type?
    kan compliment zijn….
    maar begrijp niet helemaal wat je wil zeggen…

  6. Jezzebel says:

    @Misja (neem ik aan) Sylvia Witteman doet het ook altijd, bekken trekken die bij het verhaal passen in een snapshot bij het verhaal. (Er is vast nog wel ergens fotootje te vinden waar ze ook haar middelvinger naar de camera opsteekt).
    Ik vind dat leuk, het was dus een compliment.

    (En dit minifotootje vond ik bij het verdwenen vkblog:
    http://bit.ly/rrD8xM )

  7. mirosjabin says:

    @ mooi! Oprechte foto.
    Compliment aanvaard.
    Dank!

  8. dIE syLLIE wITTEMAN HEEFT WEL EEN VRESELIJKE PANNEKOEKEN KOP
    EN SCHRIJVEN KEN Z EOOK AL NIET

  9. mirosjabin says:

    maar ze heb wel een kollum in 1 of andere krant…
    niet dat dat wat zegt…maar toch…je weet wel, een
    krant, een papieren blad wat vroeger werd uitgegeven,
    dagelijks nog wel, op papier! wat een milieu verspilling
    was dat in die tijd, toen mensen nog elke dag een losse
    krant kochten! nu is alles digitaal, godzijdank…

  10. 457790077 says:

    maar ze heb wel een kollum in 1 of andere krant…
    niet dat dat wat zegt…maar toch…je weet wel, een
    krant, een papieren blad wat vroeger werd uitgegeven,
    dagelijks nog wel, op papier! wat een milieu verspilling
    was dat in die tijd, toen mensen nog elke dag een losse
    krant kochten! nu is alles digitaal, godzijdank…

  11. JaHee
    haar mannetje is hoofdredacteur
    zo wil ik ook wel een kollump in de courant
    maar ik heb geen mannetje
    het peil van Sylly Witteman is Viva Nieuwe Stijl

  12. mirosjabin says:

    tja…het is wel gemakkelijk,
    maar ach, zo werkt het toch overal?
    er is ook een woord voor,
    opportunisme…
    als ik silly-girl zou zijn,
    had ik voor meer uitdaging gekozen,
    een eigen tijdschrift opzetten,
    zoiets…

  13. KOST VEEL GELD
    NIET TE BEHAPPEN OOK NIET VAN DAT MENS VAN WITTEMAN

Leave a Reply

