Voeten in aarde

Het is tegenwoordig zo dat ik Misja’s kinderen naar bed breng en zij de mijne. Misja’s jongens willen met lego en carwars spelen en mijn meisjes zijn alleen maar bezig met trouwen en kinderen krijgen. Enfin, u voelt hem al aan.
Na een volle drukke dag heb ik mijn kinderen bij hun moeder opgehaald. Ik werd geëscorteerd door Boaz, de jongste zoon van Misja, op zijn crossfiets. Heerlijk om vergezeld door deze jonge blonde rebel door de stad van het ontregelde fatsoen te fietsen. Enkel met zijn uitstraling stelt hij hier al orde op zaken. Ik geniet met volle teugen.

Negen uur dertig PM. De kinderen liggen allevijf op bed. Twee op zolder. Twee elk op hun slaapkamer, een in ons bed. De laatste hevelen we zo over in haar eigen bedje.

Poeh, wat een dag. Misja en ik zijn eindelijk even samen.
Met de nadruk op even.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Voeten in aarde

  1. Jezzebel says:

    Ik vind het wel een gezellig zooitje bij jullie.
    Leuk om te volgen.

Leave a Reply

