Verknipt

Het was verder een prachtige zondagmiddag. Ik was aan het werk in de tuin. Ik snoeide de vlierboom en verzamelde wat tuinafval. Van dat typische het is zondagmiddag en goed weer dus laten we na de rituele zondagwandeling maar wat in de tuin gaan rommelen-werk.

We hadden net nog samen op het tuinbankje een glas cola light gedronken. En even later had ik een zaag in mijn hand. Sjaaldochter Z. stond in de keuken met een fototoestel en ze fotografeerde de kat.

Wat er met me gebeurde is lastig te zeggen. Als ik de foto’s nog eens nazie, dan is het met name die waanzinnige blik die me beangstigt. Misja heeft zich groot gehouden en dankzij haar koelbloedig handelen heeft ze zichzelf uit haar benarde positie weten te bevrijden. Een trap in mijn kruis bracht me net op tijd terug op aarde. Het is dat sjaaldochter er een foto van heeft gemaakt, anders zou ik het weigeren te geloven.

Onbegrijpelijk.

Mirosjabin draait Love, Somebody’s watching you:

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

