Aardig

Sinds ik me heb aangemeld bij de OBA (Ontregelde Blagueurs in Aantocht) ontvang ik tientallen mails in mijn inbox. Het is een gotspe. Ik tref snelkoppelingen naar bijdragen van vkbloggers en mensen waar ik nog nooit van gehoord heb. Het zal wel iets met de instellingen te maken hebben. Standaard geen snelkoppeling lijkt me handiger. Wat hebben veel mensen toch weinig te vertellen.

Mirosjabin doet het maar met muziek.

In memoriam Peter Alexander:

This entry was posted in oud-vkblog-2011-02 and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Aardig

  1. Fred van der Wal says:

    MIROSJIMA
    van de atoombom toch?
    dat hoort bij OBA al die berichten
    een soort in standhouden van de expatriate Vkblog community
    die laatste drie woorden in ccontext snapt Misja vast niks van
    kun jij het dan uitleggen Sjaalmans
    met veel geduld

  2. Jezzebel says:

    De foto is leuk.
    Verder kan je in je instellingen aangeven dat je geen mailtjes wilt.
    Dus het klinkt wel een beetje dom.
    Maar ja, daar komen er meer mee weg.,
    .

  3. mirosjabin says:

    @ OBABABABA, (Ella Fitzgerald in the A-train)
    @ jezz, fijn dat we je toch nog hebben kunnen behagen…

Leave a Reply

