Zorgwerk

Donderdagavond, 20.30. Nog een korte avond en een lange nacht en tenslotte dat wat rest tot morgenavond voordat ik mijn misjalief weer zie. Ons weerzien in Leeuwarden staat gepland om 18:00 in plaats van 21:00 uur. Ik heb een halve middag vrij kunnen nemen omdat ik op (mijn normaal gesproken vrije) woensdagochtend heb thuisgewerkt.

Het nieuwe werken. Na een conferentie vanmiddag ben ik  eerder naar huis gegaan om vervolgens thuis de PC weer aan te zetten en daar wat mail weg te werken. En nu rust er wat wegwerkwerk op het tabblad achter het huidige. Een thuiswerker is thuis nooit klaar met werken, tenzij hij zo gedisciplineerd is zijn PC tijdig uit te schakelen.
Dat lukt mij helaas zelden. Als ik een mail verstuur volgt er een reactie van een collega die toevallig ook nog aan het thuiswerken is en daar reageer ik dan maar weer op…en ik heb nog zoveel boeken om te lezen.

Ik zal Misja wel vragen of ze u verder wil helpen, dan kan ik even door.

(Misja) Solliciteren, verhuizen, opruimen, boodschappen doen, drie kinderen aandacht geven,
het huis netjes houden….pffff…het is veel, heel veel…
Soms zijn er van die dagen dat de tijd sneller gaat en je het gevoel krijgt dat je de grip erop kwijt bent.
Op zich niet heel erg, dat betekent dat mijn sjaal ook weer sneller aan mijn zijde is!
Nog even het huis verkopen, en dan kan ik dat schip ook weer achter me verbranden. Hartje zomer 2011 zal ik immers samen met hem in Haarlem in een ander huis gaan wonen, oja, mijn drie-tal en huisraad moeten ook nog mee.
Niks beters in de hele wereld dan samen met mijn grote lief zijn en blijven, waar hij gaat, ga ik.
Morgen gaat hij naar mij, elke week weer de heerlijke spanning vooraf. Tot in de puntjes verzorgd wacht ik hem op, mooi in de make-up,
zorgvuldig uitgekozen outfit en hakken aan.
Later op de avond zullen we weer samen in bed liggen, onze lijven naakt en tevreden zo dichtbij elkaar, in alle opzichten dichtbij elkaar.
Dichter bij elkaar als wij zijn bestaat niet…

This entry was posted in oud-vkblog-2010-11 and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Zorgwerk

  1. Fred van der Wal says:

    NAAKTE LIJVEN?????
    Daar komt niks van in!
    Je ken wel de kou op je longen krijgen!

  2. lidy says:

    Aah, fijn verhaal om te lezen en wat een mooie vooruitzichten!…

  3. Isis Nedloni says:

    Ha…lieve mensen….je staat er weer stralend op lieve Misja!
    En super mooi beschrijvend geschreven……het geluk spat er van af!
    Liefs!!!!!!

Leave a Reply

