Mr Whipper

zondagavond 19.30.  misjalief bevindt zich inmiddels met haar skatjes in leeuwarden. na een te kort weekend begeef ik me weer alleen in haarlem aan de kust. twee van mijn drie dochters worden in de verdieping boven mij door mijn ex naar bed gebracht. merkwaardig toch dat mijn ex zich zo dichtbij en mijn levenspartner zich zo ver van mij af beweegt. nadat ik mies op het station van haarlem had uitgezwaaid reed ik per bakfiets naar de grote markt van haarlem om aldaar met de kinderen de grote hits van studio 100 mee te zingen en te dansen. de sinterklaasintocht is in haarlem verworden tot een showvoorstelling van de makers van samson en gert. voordat ik het wist danste ik met een piet op leeftijd de macarena. het regende aldoor en een kwartier voordat men er definitief de brui aan gaf nam ik de benen.
de kinderen nam ik mee.
Op de bakfiets.

Enfin, nog even leave….dan zijn we voorgoed samen.

This entry was posted in oud-vkblog-2010-11 and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Mr Whipper

  1. Fred van der Wal says:

    Meester Whipper met zijn grote flipper
    Misja is wel eens witte zeehond genoemd door een barbezoeker
    maar nog nooit een echte Wipper

  2. Fred van der Wal says:

    Meester Whipper met zijn grote flipper
    Misja is wel eens witte zeehond genoemd door een barbezoeker
    maar nog nooit een echte Wipper

  3. Fred van der Wal says:
  4. misja says:

    beter een witte zeehond
    dan een behaarde kont!

  5. Fred van der Wal says:

    als je even je eigen kont in de spiegel toont
    wortd je vanzelf door….beloond
    maar nooit weg gehoond
    want dat is nog nooit vertoond

  6. misja says:

    het is weer sinterklaastijd zullen we maar zeggen….
    maar mijn eigen billen in de spiegel,
    die mag alleen mijn allerliefste sjaal zien!

  7. Fred van der Wal says:

    alleen als je je billen van elkaar trekt
    en daarmee je kringspier verrekt
    dan is het van Anus Au en sta
    je met je poesje in de kou
    en roep je vanaf het balkon
    wat krijgen we nou
    mijn tepels zien nu ook nog blauw
    ik ga verder in haarlem aan de sjouw

  8. misja says:

    aan de sjouw?
    ik dacht het dus niet,
    krijg nou gauw een derde tiet!
    altijd handig voor reserve,
    mocht je d’r eentje bederven,
    sjaal en ik, een gouden setje,
    liggen het liefst samen in bedje….

  9. dj Keu says:

    hé, d’r komt een nummer vier? Stuk of acht in totaal nu zeker.

Leave a Reply

