Vochtige streken

Donderdag, een dag vol wederzijds verlangen. Ik was zo in gedachten dat ik met mijn fiets slechts ternauwernood kon remmen voor een over het zeebrapad passerende jongen, die zich ook nog eens verontschuldigde. Ik bood hem vervolgens mijn excuses aan, en we zouden vast nog wel even zijn doorgegaan met excuseren als we niet beiden zo’n ongelooflijke haast hadden. Bij mijn optrekken ging het bijna weer mis. Mijn fiets is gelukkig uitgerust met uitstekende, strak op de velg geplaatste, remblokjes.

Donderdag, ik heb de hele dag in klamme kleding rondgelopen. Het is op mijn werkplek redelijk fris. Er blaast een bepaalde onbestemde lucht uit een buis en ik kan nu niet zeggen dat ik er warm van word.

Donderdag, een dag gevuld met regen en hunkering. Een en al vochtigheid.
Hoe sterker de aantrekkingskracht hoe langer het wachten duurt. En er is altijd sprake van wachten, zelfs als je bij elkaar in huis woont.

Morgen zijn sjaalvrouw en sjaalmans weer samen.
We gaan de Watergraafsmeer in, op werkbezoek….

Ja, morgen is de dag. 

Ook al regent het pijpestelen.

This entry was posted in oud-vkblog-2010-09 and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Vochtige streken

  1. Jezzebel says:

    Mooi, en het maakt me echt blij.
    🙂

  2. misja says:

    WHAAAA!!! lekker ding van me!!
    mooiste man die naar mij verlangt,
    en ik naar jou, heftig, heftig….
    nog even lief, morgen zijn we weer
    van elkaar….

  3. mirosjabin says:

    @ Jezz, you’re welcome! Blijheid…wat wil een mens nog meer? Ben werkelijk blij dat dit blog je blij maakt…en zo kunnen we nog wel even door gaan.
    @ Misjalief, heerlijk, mooitje!! Morgen lijkt een eeuwigheid van ons vandaan….niet morgen, maar nu, wie zei dat ook al weer?
    Tuurlijk weet ik het wel, maar ik zeg het lekker niet…bel je zo nog even? ik ga zo naar bed skattie!!

  4. Lidy says:

    Het werkt inderdaad aanstekelijk. Wat fijn om te lezen allemaal. Heel veel liefde en geluk voor jullie.
    Je moet je wel scheren hoor voordat je naar je liefje gaat,
    Zei zij
    🙂

Leave a Reply

