Niks, meer niks minder

Als je op dit podium nog de aandacht wil, moet je schrijven over de blogmoderatrice, een ander of jezelf terwijl je ongemerkt een ander of de blogmoderatrice op de hak neemt. Inmiddels is het de vkblogridder onmogelijk gemaakt zich met behulp van een fotootje, een muziekje, een speciaal lettertype of anderszins te onderscheiden. Je moet het hier stellen met kale tekst. Als je niet kunt schrijven heb je pech. Zo deden jongens als Multatuli, Bordewijk en Hermans het ook. Tekst. Vandaag verliep als de andere woensdagen. Ik kan inmiddels weer schrijven op een regulier toetsenbord, achter een standaard PC. In zoverre is de verbouwing voorbij. Er is weer veel gebeurd, waar ik van mijn zaakwaarnemer niets over mag vertellen. Vader en moeder zijn nog even langsgeweest en ontfermden zich over de sores hier in huis. Vader keek de radio na, moeder hield zich bezig met de vaatwasmachine. Heerlijk. Op de achtergrond tettert Pete Condoli een couplet vol bij Ella Fitzgerald. Het is laat in de avond en ik ben moe. Ik wens u een goede nacht.

This entry was posted in oud-vkblog-2010-09 and tagged , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Niks, meer niks minder

  1. Yovra1964 says:

    M’n eerste bezoek aan jullie blog, misschien een troost aangezien de titel meer m’n aandacht trok dan dat het zou moeten aan over een blogmoderatrice…
    Enorm fijn muziekje!

  2. Yovra1964 says:

    edit: "aan" moet "gaan" zijn (‘t is voor mij ook laat).

  3. Mihai Martoiu Ticu says:

    Ik kwam snel de blogmoderatrice afzeiken, maar het ging helemaal niet over haar. En nu moet ik de hele youtube afluisteren, terwijl de tekst allang op is. Wat nu? Oh, jee, wat egoïstisch, jij wilde een beetje aandacht. Vette pech voor jou, maar ik heb geen emoties; ze zeggen over mij de "dwanglogicus Spock (hij mist alleen de puntige oortjes)". Wat nu? Heb je genoeg aandacht gehad of moet ik nog langer blijven?

  4. fred van der wal says:

    Ik ga helemaal niet de moderatrices afsijken want dat vind ik niet alleen ver beneden alle peil maar ook volkomen onterecht, zij doen hun werk op een dusdanige manier dat ik daar alleen maar respect voor op kan brengen

  5. StadsfotograafVelsen says:

    Het leven kan zo leuk zijn,
    waarom zou je verdoen aan gemier van anderen?

  6. mirosjabin says:

    @ Yovra1964, welkom!
    je kunt je reactie altijd nog bewerken nadat je hem hebt geplaatst.
    @ Mihai, net wat ik zeg…niks meer niks minder.
    @ Fred, dat gezeik, gehak en getak waait wel weer over.
    @ Stadsdfotograaf…en zo is het maar net…
    neem nou zo’n heerlijk blog als dit:http://www.vkblog.nl/bericht/349110/BLOOPERS
    dat gaat tenminste ergens over.

Leave a Reply

