Collection du Sjaal 2009

ex-s. is vandaag met de kinderen in een auto van j. door de sneeuw richting land van maas en waal vertrokken. als het goed is, is ze er aangekomen. ik heb nog niets van haar vernomen.
En ik bel niet.

Morgen ga ik ook. Met de trein. Eerst acht komma vijf uur naar mijn werk en dan met de stoptrein naar Nijmegen. Als het goed is zitten we daar dan een paar dagen.
Junk Sjaal met Ex en kinderen in een bouwvallige boshut. Geen water, wel gas en licht.
Met de kerst. Waarschijnlijk de  laatste.

Dan gaan we het vieren ook. De kerk. De chocomel. De aankoop van een boom op kerstavond. Een hoop onverwerkte frustraties, het kerstmaal, de hele santekraam.
Ex-s. is van de tradities.
Ik niet.

Geen gelul meer, maar Sentiment.
Meer heb ik niet.
Momenteel.

Liefde en muziek,
Sjaal.

Het drama Sjaal in 27 files: (de collectie), klik: Collection du sjaal 2009
of:
plaatjes en plaatjes 2009

2009.
Een jaar om nooit meer te vergeten.

This entry was posted in oud-vkblog-2009-12 and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Collection du Sjaal 2009

  1. Jezzebel says:

    Geen water?
    Man oh man, dat wordt leuk 🙂
    Veel plezier.
    Geniet er stiekem maar lekker van.
    .

  2. charles_latan says:

    Mij hangt ook een ‘gezellige’ kerst boven het hoofd. Ook misschien ( waarschijnlijk) de laatste op ‘gezinsmanier’. Ik probeer het leuk te vinden…

  3. sjaal says:

    @ Ha Jezz, het is afzien.
    Maar dat ben ik wel gewend :-).
    @ Ja, als je het niet kunt voorkomen is dat de beste optie.
    Update 23 december: dat van die plaatjes en praatjes schiet niet op. Nieuwe poging na de kerst.
    Nu eerst met Carel Vosmaer op reis naar Nijmegen en daarna zien we wel.
    Fijne kerst allemaal.

  4. politiq says:

    Prettige kerstdagen Sjaal 😉

Leave a Reply

