Sjaal helpt

This entry was posted in oud-vkblog-2009-10 and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Sjaal helpt

  1. Jezzebel says:

    Ik begrijp helemaal niets van al die linken,
    gaat het goed met je?
    .

  2. sjaal says:

    @ heeeee Jezz, ja, het gaat zeker goed.
    De eerste vier linken betreffen bouwmaterialenzaken, de laatste is een link naar mijn artikel: sjaal: niet zo stoer als Erik….
    En Erik heeft inmiddels gereageerd.
    En dat is meer dan ik waard ben.
    En verder niet al teveel woorden.
    Sjaal draagt de dag,
    de arremoedige dag.

  3. Jezzebel says:

    @Sjaal, artikel en reacties gelezen.
    Leuk!
    Mazal Tov, die column is nieuw toch?
    Het lijkt me bepaald geen arremoedige dag.
    Rijk aan inspiratie, toch?
    .

  4. sjaal says:

    @ Heee Jezz,
    Ab – so – luut nieuw.
    En ook voldoende inspiratie van een lieve, mooie man.
    We gaan gewoon door achter en voor de schermen.
    Trusten.

  5. Joost Lips says:

    De reactie van Erik meer dan jij waard bent Sjaal?
    Dat bankje waarop jij dronken wordt is meer waard dan alle vastgoed.
    Ga later de artikelen lezen; heb nu iets waarover ik wil schrijven voor mijn vroege dienst weer aanvangt.
    Tot later en warme groet rijke zuipschuit.

  6. sjaal says:

    @ ja, jeez, joost…laten we r dan liefst morgen gaan zitten.
    Elke dag is er één.
    Joost, you motherfucker. I want you.

  7. Joost Lips says:

    morgen ben ik ziek van vandaag
    dat weet je toch inmiddels Sjaal?
    het kan alleen vandaag
    alleen dan niet nu
    misschien morgen

  8. sjaal says:

    @ Ha Joost!! hmm, ik ben alles kwijt Joost (zie laatste blog), maar we gaan er zitten.
    morgen zit ik helaas in hot en vandaar naar her.

Leave a Reply

