sjaal speelt


het schooljaar is begonnen. ik leef van dag tot dag. vandaag vrij. kinderen vermaakten zich prima in hun kamer met een ex-klasgenootje terwijl ik op het dakterras van de zon en het italiaanse bier genoot.
het is nog steeds vakantie.
ik kan eigenlijk geen meelij met mezelf hebben.
Eindelijk nomade M. weer ontmoet op het schoolplein. Ik durfde haar nu nog dichter te benaderen. We stonden op zoenafstand. Haar dochter had met mijn dochter afgesproken. Helaas ging het niet door. Ze zou naar Zandvoort en de auto zat al vol. Sjaaldochter Z. rukte me bij M. vandaan. De rest van de dag was ik vooral met mezelf bezig. En verder vulde ik de dag met: een column voor de wijkkrant met 10 % wijk (tot ongenoegen van de eindredactie), eten, spijbelen van de eerste zwemles van het seizoen, mijmeren, piano spelen (met dank aan Joost) en verder vooral niets doen.

Sjaal draait sjaal:

Net geprobeerd werk van mezelf op de piano te spelen…wijn erbij…het komt uit een MP3-speler er zit een hoop ruis in: improviste 19 08.

(foto: sjaal door de lens van sjaaldochter Z.).

This entry was posted in oud-vkblog-2009-08 and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to sjaal speelt

  1. Jezzebel says:

    Het klinkt als een prachtige, lekkere dag.
    En je spel is mooi.

  2. Eve says:

    Leuke foto!
    Ik wou je ‘improviste’ openen, maar dat duurde nogal lang helaas.
    Heb 20 minuten gewacht, daarna was mijn geduld op, haha!!

  3. sjaal says:

    @ Jezz, en dat was het…dankjedank!
    @ Eve…dankje! en hé balen!! 20 minuten!! Ai da’s wel erg lang!
    Misschien lukt het met de volgende snelkoppeling:http://www.mediafire.com/?sharekey=d7eb4a88d7fb028536df4e8dca141969e04e75f6e8ebb871
    Maar niet nog eens 20 minuten wachten hoor!

  4. Joostx says:

    Sjaal, lekker spel onder je vingers; verrassend.
    Vanavond, de Waag, 20.00 uur!
    Zie je graag tegemoet; groet je.

  5. sjaal says:

    Hee Joost,
    shit, gisteren is niet gelukt…en dit lees ik nu pas. Je zat toch niet de hele avond te wachten he man?
    Volgende keer bellen we even okay?
    groet terug!!

  6. Joostx says:

    Hi Sjaal,
    ik was best moe van de dag; heb een wijntje bij de Waag gebruikt
    en rond 20.45 uur het glas geledigd; begreep dat er iets fout ging
    en ben opgestapt om mijn blog te schrijven.
    Bellen is dan wel makkelijk maar ik heb geen nummer van je;
    jij de mijne nog wel? Bij een volgende gelegenheid even de nummers
    mailen, komt het helemaal goed.
    Warme groet!

  7. koek says:

    met dat piano spel
    zal jij geen enkele moeite hebben
    harten te doen smelten
    kom ik aan met mijn kut camera….
    😉

  8. sjaal says:

    @ Joost, balen..je was er dus wel…ik mail je mijn nummers door. Deze donderdag wordt lastig, maar de volgende moet toch lukken, ik mail je mijn tel.nummer…wel handig!!
    @koek, nou man…die foto’s van jou zijn hemels…en dat nog wel met zo’n kutcamera!!

  9. Appelvrouw says:

    Hm, jeugdsentiment, mijn eerste lief maakte een liedje voor mij om me in bed te krijgen, met een heel bijzonder erotische tekst.
    Bij jou heeft de muziek geen tekst nodig.

Leave a Reply

