Sjaal is even weg

laatste blog voor even.
spullen staan klaar.
mp3-speler met muziek van bon iver, john martyn, patrick watson, pjharvey, chet baker in venetië. drie shirts, drie x ondergoed (broek heb ik al aan), vest. tandenborstel. pakje sigaretten en een mini-aansteker. bloesemtak van bordewijk. 1e druk. papier om te schrijven. papier om het vliegtuig mee in te komen, de grens over.
niet scheren.
En verder neem ik alleen mezelf mee. Is al druk genoeg.

Nog één keer met de fiets naar Amsterdam.
En daar laat ik hem dan maar achter.

Even weg.
Naar meer of minder.
Naar meer ís minder.
Maar altijd is er een weg.

Liefs van sjaal.

This entry was posted in oud-vkblog-2009-07 and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Sjaal is even weg

  1. vuurjuffer says:

    ik blijf aan het uitzwaaien
    veel plezier

  2. Marjelle says:

    Wist niet dat je al zo snel wegging, Sjaal, ik wens je meer & liefs van mij.

  3. jacob hesseling says:

    groet , goede reis and take care !

  4. R. Kruzdlo says:

    Dekrant gaat ook mee

  5. Jezzebel says:

    Veel plezier Sjaal.
    Benieuwd naar je avonturen als je weer terugkomt.
    Tot snel!
    (drie onderbroeken voor een week?)

Leave a Reply

