blog van papier

Met terugwerkende kracht gooi ik het drama sjaal op het vk-blog.

3 juni. Nog steeds geen VK-blog. Als dit nog langer duurt vergeet iedereen me. Ik bel tegenwoordig niemand meer, stuur zelden een mail. Ik gooi mijn hele leven op het VK-blog. Ik heb me gisteren in een dronken bui (gratis) aangemeld bij een relatiebemiddelingsbureau. Ik heb een volle mailbox, maar ik vraag me af wat ik er mee moet. Ik zie geen foto’s en geen berichten, behalve kattebelletjes in de trant van: je profiel trekt me aan, sjaal, laat eens wat meer van jezelf zien, een snelkoppeling naar paynet…en vervolgens een invuloefening  voor de  goedhartige creditcardhouder.

Nog maar even niet. Sjaalvrouw. moet nog maar even denken dat ze een onbemiddelbare man verlaten heeft . Ik ben nog steeds gek op haar aandacht.
Enfin, de gebroken relatie. De hele buurt weet er inmiddels van. Het buurmeisje weet te vertellen dat ze het van tante X. heeft vernomen. Geen idee van wie zij het heeft.

Haarlem. Ik slaap er slechts, maar ik ben inmiddels helemaal ingeburgerd.

De kinderen weten het ook en verheugen zich op de verbouwing van ons huis.  Slimme Sjaalvrouw heeft de onheilstijding van onze scheiding gebracht met het vooruitzicht van een eigen, zonnige, kamer met uitzicht op de St. Bavo en de kerk van Bakkenes.

Er zijn ergere dingen.

This entry was posted in oud-vkblog-2009-06 and tagged , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to blog van papier

  1. Marjelle blogt says:

    Deels herkenbaar, Sjaal.
    Er zijn ergere dingen, maar dat helpt (me) niet altijd. 😉

  2. mirosjabin says:

    @ en ook dat is herkenbaar. Bij mij. Het helpt niet altijd.

  3. René Louman says:

    Datingsites heb ik afgeschreven. Mijn zus heeft haar man daar ontmoet, maar ik geloof in de toevallige ontmoeting. En dat gebeurt al 1,5 jaar NIET, maar ik ga ervan uit dat als de tijd rijp is…….
    Overigens heb ik in je vorige blog de muziek willen beluisteren maar dat lukte niet. Dat ik dat wilde was deels omdat ik zelf iets van muziek wilde plaatsen, en dat lukte niet. Dus wilde ik bij anderern kijken of ik daar wat wijzer van werd.

Leave a Reply

