Luchtig

fotovorige week heb ik vrede met mezelf en de wereld (in die volgorde) gesloten. begin deze week was ik dat al weer vergeten, maar dat hindert niet.

De zon schijnt en op de radio klinkt een vrolijk deuntje van Dizzy & Bird terwijl ik me over het huishouden ontferm. Ondertussen fantaseer ik over een goedlopende zaak in alcoholica die ik binnenkort ga beginnen. En op DLS niks geen zware verhalen meer, ook al is het de maand van de filosofie.

We doen vandaag een plaatje in de aanbieding van Laura Marling: website. Het klinkt allemaal erg aardig (vind ik) en ze treedt 7 mei op in Paradiso. Als je meer over haar wil weten, bekijk het dan maar op Wikipedia. Daar staat het een en ander over haar vermeld. In het Nederlands, dus dat moet te doen zijn.

Laat je niet afschrikken door de titel van het nummer: Laura Marling: Night terror (klik op de titel om de MP3 te beluisteren).

Ik ga weer aan de slag. Geniet nog maar even van het mooie weer. Kom je nog een keertje terug?

This entry was posted in oud-vkblog-2009-04. Bookmark the permalink.

2 Responses to Luchtig

  1. Zwollywood says:

    Ja, ik kom nog een keertje terug.
    Ben jij dat bij het hek van de koeienstal?

  2. sjaal says:

    Ha Zwollywood. Nee, is een onbekende hand.

Leave a Reply

