School

fotoik kwam gisteren iets te laat thuis. met al die gezelligheid op het pleintje voor de molen en in het scheepmanscafé was het ineens 22.00 uur geworden. ik pakte snel de fiets naar het station, maar het was dus eigenlijk al te laat. thuis wachtte s. ongeduldig op mijn terugkomst. ze heeft moeite met slapen als ik nog niet thuis ben. op het moment dat ik de huisdeur opende lag s. al in bed. tegen beter weten in. ik deed mijn schoenen uit en ging op mijn gemak een stukje kaas eten voor de televisie (ik staarde naar teletekstpagina 101). ondertussen was het al weer 23.30.
Enfin, de rest zal ik u besparen.

De kinderen zijn bij vriendjes en vriendinnetjes en de oververmoeide S. loopt waarschijnlijk als een zombie door de klas. Ze heeft vandaag zes groepen drukke leerlingen voor haar neus.
Ik heb vrij en heb mezelf net kunnen behoeden voor een impulsaankoop. Het gaat dus weer wat beter met me. Straks een middagdutje doen. Vogelkooi verschonen. Vanavond naar zwemmen.
Het leven gaat gewoon door zolang je er geen eind aan maakt (of laat maken).
De zon schijnt. Ik hoop dat dat S. vrolijk stemt.

Ik heb vandaag mijn sjaal thuisgelaten en ik concenteer me momenteel op een nederig excuus.
Alles wijst erop dat het voorjaar nu echt begonnen is.

This entry was posted in oud-vkblog-2009-04. Bookmark the permalink.

One Response to School

  1. christinA (bekend IP) says:

    Oh, oh, oh.

Leave a Reply

