Dit moet je lezen

fotohet was vandaag een bijzondere dag. ik heb mijn spammers eindelijk teruggeschreven.

"[Aan mijn spammers.]

Bij deze de eerste van een aanzienlijke rij mails. Ik ontvang nu al enige of langere tijd berichtjes van jullie en ik wil nu iets terugdoen.
Bovendien voelt het goed om openhartig aan je spammer te kunnen schrijven. Het is als schreeuwen tegen de wind, zingen in de douche, je aftrekken in een drukke darkroom. Ik wil jullie graag allemaal aan de orde stellen.
Als te doen gebruikelijk in dit soort ongewenste mailtjes is mijn taalgebruik niet altijd kies. Je afmelden voor deze nieuwsbrief kan niet. Zet me maar in je spamfilter als je wil (voor zover dat mogelijk is met jullie "send nothing to all"-systemen). Dit is het voor nu, ik houd het kort."

Dat wat volgt zal ik u besparen.

This entry was posted in oud-vkblog-2009-03. Bookmark the permalink.

3 Responses to Dit moet je lezen

  1. christinA (bekend IP) says:

    Hopelijk in Dunglish?

  2. Wim Heitinga says:

    Je aftrekken in een donkere darkroom ?
    dacht dat het hele idee van een darkroom juist de interactie met andere bezoekers was ? Jezelf aftrekken kun je overal doen, hoef je de deur niet voor uit. Of je moet het leuk vinden het in het gezelschap van andere mannen te doen, al zal je daar in het donker weinig visuele stimulatie van ondervinden ?
    vragen, vragen, vragen

  3. sjaal says:

    @ ChristinA, met een vrij goedkoop vertaalprogramma gaan er deuren voor je open…
    @ Wim, druk, DRUK.

Leave a Reply

