Rook op het Vuur (II)

fotoop een dag als vandaag zou ik bijna vergeten dat ik niet rook.
Hollands rokend smaldeel (en daar weer een deel van) praat de niet-rokende meerderheid een schuldgevoel aan over het rookverbod in openbare gelegenheden (i.c. hotels, café’s, restaurants, feesttenten).
Ik ben een warm voorstander van een algeheel rookverbod …overal en altijd. 
Ja, Ik ben de anti-rookmaffia.

Wegens een fout gelopen installatie van mijn nieuwe PC ben ik vandaag toch al niet in een beste bui. Ze kunnen een veeg uit de pan krijgen, die minkukels die hun stukje ondergang vanaf nu nog in mijn nabijheid durven op te steken. Zij denken misschien alleen aan zichzelf. Ik doe dat ook! wat zullen we nou krijgen!?

Nouja.
Als ik die PC maar aan de praat krijg zal het uiteindelijk wel weer gaan. Tot die tijd reageer ik me af op mijn omgeving.

Kan er niks aan doen.

Ik ben net een roker zonder sigaret.

This entry was posted in oud-vkblog-2008-07. Bookmark the permalink.

4 Responses to Rook op het Vuur (II)

  1. christinA IP213.84.211.137 says:

    =Wegens een fout gelopen installatie van mijn nieuwe PC ben ik vandaag toch al niet in een beste bui.=
    Rookte je dan kon ik zeggen: ga naar buiten, rook een sigaret en begin daarna vrolijk opnieuw.
    Ik weet niet of dat binnen blijvend ook met een lollie lukt.

  2. Ton A. says:

    P.C,s zijn rechtlijnige dingen en kunnen aleen wat de bedenker van software heeft ingegeven.De roker volgt aleen maar zijn verslaving.De oplossing is, bij de een volg je de bedenker bij de ander denk aan jezelf en weet wat je aan het doen bent.

  3. sjaal says:

    @ ChristinA,
    ik ken veel rokende systeembeheerders, sterker…ik ken er geen een die niet rookt…
    @ Ton, misschien is het makkelijker van je verslaving af te komen dan van je PC.

  4. christinA IP213.84.211.137 says:

    Dat komt vanwege de users….

Leave a Reply

