Overdosis

fotohet is tijd voor een peptalk. voor mezelf dan.

We hebben inmiddels anderhalve week vogels (vinkachtigen) te leen. De eigenaresse is spoorslags naar een vriendin vertrokken. Ze vertelde Sel, even voordat ze het kooitje in de bakfiets laadde, dat ze een week weg zou blijven. Da’s nu inmiddels tien dagen geleden. En Sel is nu ook al weg. Maar ze komt zondag weer terug. Zei ze.
Ik zit nu dus alleen met twee vinkachtigen.
En de kinderen komen straks weer van school, gelukkig.
Daar verheug ik me dan maar op.

Toen ik vanochtend de vuile vaat in de afwasmachine stopte, stond er nog een half glas wijn over van gister. Die heb ik toen maar leeggedronken.
Enfin, dat weekend kom ik ook wel weer door.

Sjaal draait: Nena Dinova:Clouds (MP3).

This entry was posted in oud-vkblog-2008-04. Bookmark the permalink.

2 Responses to Overdosis

  1. Hiraeth says:

    Ouch, wijn in de ochtend, dat smaakt zuur. Straks lekker opladen met de kinderen; ook de stad wordt weer mooi met het zonnetje. Groet!

  2. droomvrouwtje says:

    Wijn smaakt altijd zuur 😉
    Maar geniet van de kids en laat de vogeltjes lekker in hun kooitje 😉
    xxxdromerke

Leave a Reply

