Een dag uit het leven van…

foto…een vader van een ziek kind. vandaag dan.

Kind lag vannacht met een vuurrood hoofd in bed. Ze haalde me ergens rond twee uur uit bed en we hielden mekaar de rest van de nacht uit onze slaap.
We zijn nu dus moe.

Ik zou naar een zogenaamde Amsterdamlezing van AFTH, u weet wel, de auteur van de Movotapes, het Schervengericht en Advocaat van de Hanen.

Maar ik weet niet of ik de trein naar Amsterdam überhaupt haal.

En het kan me niks schelen ook. Een klein mensje heeft mij nodig.
De rest van de wereld is even heel ver weg.

Sjaal draait: PWRFL POWER – "Alma Song" (Mp3)

This entry was posted in oud-vkblog-2008-03. Bookmark the permalink.

2 Responses to Een dag uit het leven van…

  1. droomvrouwtje says:

    Lief geschreven… als een echte vader 😉
    xxxdromerke

  2. sjaalman says:

    ja, net echt!

Leave a Reply

