de profeet en het zwaard van sinterklaas

foto"we zagen op de aftiteling: scenario: ayaan hirsi ali, regie: theo van gogh, submission part 1. komt er nog een deel 2, deel 3, deel 4?
Ayaan Hirsi Ali: “Ja, ik wil graag een serie ontwikkelen. In het beginsel met Theo van Gogh die in mijn ogen één van de soldaten is die voor de vrijheid van meningsuiting vecht in Nederland en een genie, een briljante regisseur. Maar ik zal nu niet even zeggen waar het over zal gaan.” (Ayaan Hirsi Ali in zomergasten: 29 augustus 2004).
De soldaat werd geveld door een krijger van het Grote Gelijk. Er komt geen submission deel 2 en 3 en 4. En het ros van sinterklaas is nog net gered dankzij stil diplomatenspel.

In de volgende episode ben ik zelf de imbeciel want ik maak (terloops) op een door God vergeten plek een snelkoppeling aan naar een film die naar het schijnt gevoelig ligt.

Een angstig mens lijdt wat af in deze passieloze dagen.

This entry was posted in oud-vkblog-2008-03. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

