Geloofsknobbel

fotohet staat er toch echt:"radicale islam wint terrein"( staatscourant, 9 oktober 2007.). salafisme. de koran is inmiddels een soort cafetariamodel geworden. ik geloof dat ik het er verder maar bij laat.

Even verderop haalt het duo Jami/ Wilders de schouders op, ondertussen in de waan dat Gerard niet in God geloofde. Niet in hun God, dat is waar. (‘God is het diepst verborgene, meest weerloze, allerwezenlijkste en onvergankelijkste in onszelf’ en dat is niet de God van Nederland- land van afkeer)…
En ook Godfried beminde de gelovigen meer dan de waanzinnige Goedheid zelve.
En Scheffer blijft ergens steken tussen ik en wij.
Er is weer een week voorbij.

Morgen een dagje vrij.

This entry was posted in oud-vkblog-2007-10. Bookmark the permalink.

One Response to Geloofsknobbel

  1. Oliphant says:

    Hoi Sjaal, als je Jami noemt, moet je ook Geert zeggen, toch? Zijn dat vrienden?
    Heb jij zo’n God in je? Ik niet, geloof ik.
    Maar, zeg eens, wat sta je daar te doen???
    Geniet van je vrije dag. Ik ben ook al weer vrij, maar moet de kamer van mijn zoon verder zwart-roden. Een heel gedoe!

Leave a Reply

