Pseudo-anoniem

fotokind van anton arnold arends en inge marianne erna voogd, kleinkind van arnoldus gerardus arends, johanna arendina (annie), erna wolff en max voogd….
is Sjaal? Ja, soloniem.

Het is vrijdag, mijn vrije dag. Moet het huis vandaag opruimen, want ik ben morgen jarig (35 dus) en dan moet het huis schoon zijn, anders klagen ze daar weer over.
Gisteravond één van het bijzondere soort. Ik heb mijn tas terug en een stukje geheugen retour en daarmee houd ik de eeuwigdurende worsteling wel weer even vol. In ieder geval tot 2012.

Even reclame maken: Kunstschilder. Subliem!

This entry was posted in oud-vkblog-2007-07. Bookmark the permalink.

4 Responses to Pseudo-anoniem

  1. Johan HvD says:

    En dan toch nog even tijd voor een episteltje?
    Nu ja, in ieder geval een heul mooie en liefdevolle dag toegewenst morgen en natuurlijk ‘Leve in de Gloria!’

  2. Partout says:

    Hiep hiep Sjaal!

  3. Robin Arends says:

    @ Johan, haha, tja, je bent eigenlijk toch nooit klaar, dus even tussendoor kon wel vond ik zelf.
    @ Partout, dank je, in viervoud nog wel. Het moet niet gekker worden.

  4. Johan HvD says:

    Haha, tja, in viervoud, meestal is het een Driewerf Hoera, maar dit keer een Vierwerf!

Leave a Reply

