Soumis

fotoze zijn net weer vertrokken. na een kinderpartijtje op de overtoom ben ik weer alleen terug in haarlem, met de nadruk op alleen. dag, vader met een zwart overhemd en een versleten broek aan. dag, kinderen met in zwart gehulde moeder, wachtend op perron 2 te centraal op de trein naar nijmegen. dag temporaal omhulsel van twee onbevestigde zielen.

Met een behoorlijk aantal halve liters Kanon houd ik het de aankomende dagen waarschijnlijk wel weer vol. Ben met opgeheven neus langs de coffeeshop gereden. Ben voor de Zondag voldoende gedrogeerd.

Ze zouden die ganzen gewoon een blik van dat zware bier moeten geven. Is voor die beesten ook veel prettiger en je hebt ongetwijfeld hetzelfde resultaat als met zo’n trechter gevuld met verzadigd voedsel in hun strot.

"Ik ben een boek dat verkeerd geschreven is. De meeste dingen zijn niet echt gebeurd. Hele pagina’s scheurt de professor uit mij weg en hij schrijft ze opnieuw. Zo komt het dat ik nu in een huis woon en een naambordje op mijn deur heb en mijn naam is Arends."

…en die kinderen dan?

Ze zijn er dan wel, dan niet.

En ik ben uitgeLeverd. Met de nadruk op lever.

This entry was posted in oud-vkblog-2007-07. Bookmark the permalink.

2 Responses to Soumis

  1. Jezzebel says:

    Ah ja, rechts net onder je ribben, kun je ‘m voelen?
    Sommige dagen is het rauw, heel eenzaam.
    Ik kan het voelen, al dat leveren, dikke tranen.

  2. sjaal says:

    Jawel, kan er dikwijls niet van slapen.

Leave a Reply

