Geur en Fiets

fotonog twee en dan laat ik u met rust.    

geur

In mijn kamer brandt een zwak licht
Drink opnieuw teveel
Pluk versuft mijn lichaam leeg
Het stinkt en
Ik ben moe

Dat is weer een onbedreven liefde.

Fiets 

zit ik op de fiets
met al die kinderen,

auto’s met veel gas
en agressieve koppen

grote wagens
met een dikke uitlaat
en brede wielen

het liefst
rijd ik ze klem
en ros ze in mekaar

maar dat doe je dan weer niet,
met al die kinderen 

(28 april, Robin Arends)

This entry was posted in oud-vkblog-2007-04. Bookmark the permalink.

3 Responses to Geur en Fiets

  1. K says:

    Rustig aan!!

  2. jacob hesseling says:

    en wanneer gaan we naar het museum? 🙂

  3. christinA IP213.84.211.137 says:

    Das een mooie, die eerste, zit ritme in.

Leave a Reply

