Friet is klaar

fotohet wilde allemaal niet zo lukken afgelopen weken. ik heb nergens tijd voor en het lijkt soms of er niks uit mijn handen komt. de kinderen zijn om toerbeurt ziek. ik lever mijn slaap in en krijg er vermoeidheid voor terug.
Ben gisteren nog voor de Westerparkkermis aangereden door een mevrouw die me na het ongeval uitschold voor lul. Ze beweerde (uiteraard ten onrechte) dat ik door rood gefietst was. Ik fiets niet meer door rood, ik vertrouw mezelf niet (mijn reactievermogen).

Ondertussen wordt Geert Wilders verder gemarginaliseerd, Bart Spruyt, Afshin Ellian en Frits Bolkestein zien hem radicaliseren en dat is niet goed. In een achergrondartikel in Elsevier zijn wat citaten over de man bijeengeschraapt. Het meest intrigerende aan het fenomeen Wilders vind ik zijn aanhang (lees de reactie: "De feiten bewijzen meer en meer het gelijk van Wilders. Hij wordt daarom nu onder vuur genomen door de politiek "correcten"…": kostelijk inzicht). De wereld is voor sommigen beter te begrijpen als we deze in een beperkt aantal eenvoudige woorden hebben verpakt. Helaas gaat dat voor mij niet op.
Het ontbreekt me wederom aan tijd lieve mensen, want er is nog zoveel te zeggen. Mijn wereld is vol, maar ik begrijp er steeds minder van.

This entry was posted in oud-vkblog-2007-03. Bookmark the permalink.

6 Responses to Friet is klaar

  1. christinA IP213.84.211.137 says:

    =Geert Wilders verder gemarginaliseerd,=
    nog platter?

  2. sjoukje desde españa says:

    Platter kan toch niet?

  3. Helena says:

    Sterkte Sjaal.. je ziet er op de foto inderdaad wat moe uit!
    UItkijken met fietsen hoor!

  4. Oliphant. says:

    God, Sjaal, leef je nog? Gelukkig.Wat zie je er afgemat uit, en dat haar… te moe om te fatsoeneren. Jouw logje lijkt, zelfs qua opbouw, op mijn logje van twee weken terug. Ik was er ook eigenlijk niet. Sterkte, het is bijna lente> Groet, O.

  5. hippocampi says:

    Indrukwekkende foto Sjaal. Zelf twee kleine snotfabriekjes thuis. Tip: doe eens gek en ga gewoon na het acht uur journaal onder de wol.
    Je wordt wakker in een andere wereld.

  6. Phelan says:

    Je ziet er inderdaad moe uit, Sjaal, zorg je nog wel een beetje goed voor jezelf? Vergeet je je fruit niet? Zorg dat je zelf niet gemarginaliseerd wordt! ;-)Reactie is geredigeerd

Leave a Reply

