Uiteinde (vallende ouders)

Op de dag van het wereldwijde orgasme gleed ik vrijwel ongemerkt op mijn fiets een door uw en mijn lotgenoten (en God) verlaten dimensie in. Enkele tellen later werd ik door de automobilist of fietser waar ik mee in botsing was geraakt met moeite overeind geholpen. Meer weet ik u er niet over te vertellen. Het is weg. Maar maakt u zich geen zorgen. Ik heb er behalve een kater, flinke schaafwonden en een sterk neerslachtig gevoel niets aan overgehouden. En al zou het. De tijd heelt alle wonden.
 
Afgelopen week weer tot mezelf gekomen. Gezellig gekeuveld met Jan en alleman, het leed gedeeld met een rode-wijnmorsende oud-CHU-bestuurder en de laatste dagen van het jaar doorgebracht in afwezigheid van mijn vrouw Selma en mijn dochter Jomma, maar bij mijn geliefde ouders en dochter Fabienne en Zajra (allemaal afgesproken zaak, van een structurele scheiding is geen sprake). Het einde is in zicht. Nog een zestal uren en dan is dit loodzware jaar voor ons (GMT+1) weer  voorbij. Het spijt mij dat ik u niet meer varkensbloesems heb kunnen schenken. Wellicht in het nieuwe jaar. En dan bedenken we er meteen wat nieuwe woorden bij. Ik kus u een fijne oudejaarsavond.

Sjaalman draait You Come Through van PJ Harvey.

This entry was posted in oud-vkblog-2006-12. Bookmark the permalink.

7 Responses to Uiteinde (vallende ouders)

  1. Ramirezi says:

    Dat het volgende jaar dan maar wat meer geluk mag brengen Sjaal…

  2. sjaal says:

    Dank, lieve Ramirezi!
    En ik wens jou en je geliefden een fijne jaarwisseling.

  3. christinA IP213.84.211.137 says:

    Sjaal, een beter 2007 gewenst.
    En lach n’s wat vaker.

  4. Bart says:

    Lieve sjaal, veel aanleiding tot ge(glim)lach toegewenst voor jou en de jouwen 🙂

  5. JohandeWith says:

    Lieve, lieve Sjaalman, het geeft geen pas dat men u aanspoort tot meer lachen terwijl u zelfs als titel de Lachende Sjaal hebt. Men zou beter dienen te weten…
    Laat ik u en de uwen een goed opgeruimd denkend brein toewensen en bijpassende emoties die een leven draaglijk maken.
    (Ik was uw adres kwijt maar heb het nu weer, zoiets krijgt men wanneer emoties heviger toeslaan)

  6. Frans Muthert says:

    Kop op Sjaal in dat nieuwe jaar!

  7. Eline says:

    Gelukkig maar, van dat niet-structureel.
    Lijkt me toch een flinke schrik, hoor. Vooral dat je je verder niets meer herinnert van het geval. Goed dat je er zo goed af bent gekomen! Ik begrijp uit je woorden dat het geen gemakkelijk jaar was. Wens jou en je gezin een heel goed en gelukkig 2007!

Leave a Reply

