Bent u er klaar voor?

fotomorgen is het dag 1 van het sjaaljournaal.
Het is nog een hoop werk! Ik hoop dat ik het haal.
(dagdromer 1)

This entry was posted in oud-vkblog-2006-12. Bookmark the permalink.

12 Responses to Bent u er klaar voor?

  1. Beus says:

    We wachten met spanning.
    Laat je niet gek maken.
    Het gaat maar om een hobby die webloggen heet.
    Toch wachten we.

  2. sjaal says:

    @ Beus, da’s waar.
    Eerst gaan slapen dan maar!

  3. Frans Muthert says:

    @Sjaal:Ik sluit me helemaal aan bij Beus.
    Toi toi! (overigens een verkeerd woord)

  4. Jezzebel says:

    Ik ben zo ongelooflijk nieuwsgierig.
    Het moet inderdaad een heidenskwarwei zijn, waar ben je aan begonnen…
    🙂

  5. Johan says:

    @Sjaal, dan wens ik u alvast een zeer goede nachtrust toe, voorzover ge daar aan toe zult komen. Maar, denk ook, het is een groot karwei doch met hulp van een goede pen zult ge er zeker iets moois van maken.
    U veel wijsheid toewensend,
    Johan

  6. jacob hesseling says:

    droom maar weg , ben benieuwd

  7. ijskastmoeder says:

    Het SjaalJournaal, dat klinkt alvast goed 😉

  8. Solvejg says:

    Zet hem op Sjaal!!

  9. Sanne says:

    Ik ben benieuwd.

  10. Daan says:

    Met vast meer inhoud dan het Sinterklaasjournaal! Succes, ik ga je lezen.
    Deze reactie is niet geredigeerd, maar ik hoopte dat mijn ikoon er alsnog bij zou komen na het inloggen. Niet dus. (interessant Daan ;-(Reactie is geredigeerd

  11. Daan says:

    Ingelogd ziet er toch beter uit…

  12. Inge A. says:

    Zoals zoveel anderen ben ik zeer benieuwd we zullen zien maar,slaap goed dan ik heb er vertrouwen in.

Leave a Reply

