I D

fotohet ding hangt half uit elkaar. het gedeelte waarop mijn persoonlijke gegevens staan vermeld is inmiddels losgeraakt van de rest van het boekje. ik heb het over mijn paspoort. ik vraag me af of het nog zin heeft dat ik hem bij me draag. het geval is vast ongeldig.

En wie ben ik dan eigenlijk?  en wie is die Ander? Ik heb geen idee.

Ben ik mijn blogger? Is hij Sjaal? Is Sjaal ik?

Identificeert de blogger zich met haar of zijn wezen op het wereldwijdeweb? Versjaal ik de werkelijkheid of verwerkelijk ik mijn Sjaal?

Twee realiteiten.

Maar allebei o zo kwetsbaar.
Net als wijzelf.

Kiest en gij zult vinden.
Liefs, Sjaal.

This entry was posted in oud-vkblog-2006-12. Bookmark the permalink.

7 Responses to I D

  1. Oliphant says:

    Dag Sjaal, je moet me momenteel niet van die moeilijke problemen voor leggen. Ik zie alles een beetje wazig. Liefs, Oliphant.

  2. Anna says:

    aaah erg herkenbaar ;-)) maarre moet je niet eerst zoeken voordat je kan kiezen wat je vind?

  3. Solvejg says:

    Hele goede vraag Sjaal! Misschien ben ik langzaam aan het versolvejgen 🙂 Identiteit is ook maar een verzinsel, mmm. Kiezen, nee ik vind het best om te kunnen switchen van Solvejg naar …

  4. Daan Westerink says:

    Draag je sjaal met verve! Weest trotsch! En verwarmt uwzelve…

  5. Johan says:

    Dag Sjaal, maakt u nu maar op voor uw grote evenement en raapt uzelve bij elkander, ondanks enige ‘identiteitsproblemen’, die komen best wel in goede staat bij u weder.
    Johan brengt u een warme groet en hoopt spoedig uw nieuwe artikelen te mogen lezen.

  6. sjaal says:

    @ lieve schrijvende medemensen, ik verwarm me aan jullie reacties (ik heb overigens mijn sjaal om in huis, het is fris in de kamer).
    Een warme groet terug!

Leave a Reply

