Hofstadhonger

foto“ik houd me sterk, en ik houd me vast aan zijn woord.
Want ik weet dat hij mij altijd hoort.
En dat hij mij zal belonen.
En dat ik ooit in zijn tuinen mag wonen.
In de tuinen der oprechten.
Vrij van zondaars en de slechten.
Dat zal mijn beloning zijn.
Voor alle ellende en pijn” Marokko.nl
dichtte Samir A niet lang geleden in gevangenschap.

Als je denkt alles gehad te hebben dan heb je het mis. De polderterroristen van de Hofstadgroep hebben het slecht in het gevang. En daar klagen ze nu over. De  jongens die nu nog vast zitten gaan in hongerstaking omdat ze zich niet kunnen vinden in het strenge bajesregime. Zie: De Volkskrant, 25 oktober
De geweldenaren hebben het zwaar te verduren gehad de afgelopen tijd. Met name de visitaties (onderzoek in alle mogelijke lichaamsholten) vielen niet in goede aarde. De opstandige, door jongerenwerkers gepamperde vrienden uit Amsterdam-West hadden zich hun leven als jihad-strijder ongetwijfeld anders voorgesteld. Maar goed, ze wonen in Nederland en hier gaan dingen nu altijd net iets knulliger dan elders. Het zij zo. Ook dat is de wil van Allah. Hongerstaking of niet.

This entry was posted in oud-vkblog-2006-10. Bookmark the permalink.

6 Responses to Hofstadhonger

  1. raphael says:

    (Nep)-terrorist of niet, we moeten ons in Nederland ook jegens hen
    aan mensenrechtenverdragen houden. Als we dat niet doen verliezen
    we onze eigen rechtvaardigingsgronden en claim op democratie en
    rechtstaat. Amnestie international heeft al vele male de bel geluid
    betreffende het asiel-beleid en ook is veelal de behandeling van
    deze terreurverdachten in strijd met internationale wetvgeving.
    Doch niemand bekommert zich erom. Daarin schuilt een evenzo
    belangrijk gevaar voor onze democratische rechtsorde als in de
    dreiging van deze zogenaamde terroristen.

  2. christinA IP213.84.211.137 says:

    = invitaties (onderzoek in alle mogelijke lichaamsholten) =
    visitaties, tis geen feestje.

  3. sjaalman says:

    @ Waarde Aartsengel, gisteren vierde ik nog Uw Feestdag (bij
    decreet van 26 October 1921 heeft Paus Benedictus XVhet vieren van
    den Feestdag van den H. Aartsengel Raphael in de gansche Kerk
    vastgesteld op 24 October.)"Doch niemand bekommert zich
    erom.", jawel dus…in ieder geval 1 …en dat is Uw persoon.

  4. sjaalman says:

    @ ChristinA, oeps…weer teveel gedronken.

  5. prattle says:

    @christinA, visitaties, tis geen feestje. The former toughest
    corporate boss, president and chief executive officer of G.D.
    Searle, Donald Rumsfeld would say, "They like it"

  6. sjaalman says:

    @ prattle, het persoonlijke is politiek, dat blijkt wel weer!

Leave a Reply

