Dagboek van een Zondaar: 4 oktober 06

foto[l]4 oktober, werelddierendag, 2006. de kinderen mochten vanochtend een dierenknuffel mee naar school. veertje had een reuzenhond, deze viel een beetje uit de toon bij het kleinere spul van haar klasgenootjes. 
Daarna heb ik me tussen de uitlaatgassen van de brommers en auto’s van lotgenoten doorgewurmd (ja, het regende vanochtend) op weg naar mijn volgende ritueel: de Dekamarkt. En daar kom ik ze allemaal weer tegen, de moeders. Het zijn altijd de moeders die direct na het schoolbrengen boodschappen doen. Vaders gaan waarschijnlijk meteen naar het werk, of de kiosk. Karretjesduwen om kwart voor negen. Ik kan me niet voorstellen dat een mens daar ooit blij van zal worden.
En nu zit Bollie weer in bad. Sigaret en koffie en straks een fotoshoot met Fleur. Buiten! HD- plu en -raincoat mee.

Lieve Daan, ik heb nog steeds geen eigen weblog. Ik heb zondagavond een mailtje gestuurd, maar helaas, niets dus. Terwijl die brulkikker van een Michiel Smit (het joch is pas 30 jaar zag ik op zijn profiel) er inmiddels wel één heeft. Ik zal het nog maar eens proberen.

Kus, Maaj.

This entry was posted in oud-vkblog-2006-10. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

