Eenzame Klanken van Sjaal

fotolieve mensen,
Uit een eenzame boshut met piano hier een stukje van Sjaal. Het spijt me van de kwaliteit en misschien vinden jullie het gespeelde ook niets. Het laatste stukje is niet van mezelf. Ik kan er helaas niet meer opkomen van wie het is.
Voor wat het waard is.
Rama
Neru
Dorst
Vier (comp. )

Met een zeer hart,
liefs van stille bossjaal.

This entry was posted in oud-vkblog-2006-09. Bookmark the permalink.

4 Responses to Eenzame Klanken van Sjaal

  1. jeg synes says:

    ….terwijl ik luister naar jouw autentieke muziek, (nou ja die piano mag wel eens worden gereviseerd en een beetje gestemd vooral in de hogere tonen…..maar ach de dieren vinden het denk ik al geweldig genoeg…) stel ik me jou zo voor daar in dat enge eenzame bos met kou en sneeuw (!)….en denk dan..het is toch wel fantastisch dat je een piano bij je hebt..want muziek brengt altijd warmte in je hart….
    kærligst van jeg synes ø))

  2. ijskastmoeder says:

    ach en wee, wat een ellende. Ga dan ook niet in een bos zitten, dat drukt vanzelf teneer. Hop naar de zee nu!

  3. Terracidus says:

    Beste Sjaal, het vierde stukje is niet Yesterday (van de Beatles natuurlijk) maar het lijkt er wel op, zeker qua sfeer.
    Groetend,
    T.

Leave a Reply

