250 mannen met sjaals

foto3 september. 250e sjaalman voor de volkskrant. elke keer een tikkie anders. en toch steeds eens stukje van mezelf. deze keer een lapblog vanaf mijn nieuwe schootcomputer.
Het is de hoogste tijd om maar eens onder mijn eigen naam te bloggen. Dat is dus onder dezelfde achternaam als van mijn geadopteerde schrijversoom Jan. Mijn voornaam deel ik met een voorbeeldige vrijbuiter. De combinatie van voor- en achternaam is vrij zeldzaam. Onder die naam treft u met behulp van het zoekprogram Google een stukje over een debat tussen (o.a.) oud-staatssecretaris Cohen, studiegenote Ama Asante en een heer uit Congo Over inzicht in vluchtelingenbeleid. En onder Google afbeeldingen treft u mijn foto aan zoals deze regelmatig in de Metro verschijnt.
We gaan nog even lekker door. En we blijven ons druk maken over dezelfde actualiteiten, agressie tegen dienstverleners bijvoorbeeld:  "Twee medewerkers van een ambulance hebben vannacht in het Gelderse Duiven angstige momenten beleefd. Een 40-jarige man was zo boos dat zijn vrouw niet naar het ziekenhuis werd gebracht, dat hij de twee hulpverleners opsloot in zijn huis en hen bedreigde." (Elsevier.nl, 3 september.nl). Te ziek voor woorden.
Liefs van Robin.

This entry was posted in oud-vkblog-2006-09. Bookmark the permalink.

8 Responses to 250 mannen met sjaals

  1. pw says:

    Robin.
    Welkom 😉

  2. christinA IP213.84.211.137 says:

    =We gaan nog even lekker door=
    Ben je een collectief, heb je te lang in het hulpverlenerscircuit gezeten of spreek je over jezelf altijd in de majestis?

  3. therataal met een fles champagne says:

    Namens de lezers van het Volkskrantblog ben ik gezonden met een fles rijkelijk vloeiend vocht, ik hoop dat u, met vooruitziende blik, voor de gelegenheid glazen heeft meegebracht.
    Van harte !
    Of heeft u toch liever de bos bloemen??

  4. sjaalman says:

    @ PW, dank je, ik begin me al thuis te voelen.
    @ ChristinA, iemand, niemand, hondderdduizend, elk blog weer een ander…
    @ Thera, wat een mooi gebaar. Uh, champagne is prima.

  5. Daan Westerink says:

    Ach Robin, wat een heerlijk blog. En ik blijf je dan ook nog even lekker lezen, al reageer ik niet altijd….Gefelici!

  6. Alice says:

    De lachende sjaal is prima, Robin is ook goed,
    ik vind je blog prettig om te lezen,
    op naar de 500!!

  7. app says:

    Een mooie bijdrage, zo terugblikken terwijl je eigenlijk vooruitkijkt. Succes verder!

  8. sjaalman says:

    @ Daan, Alice, App,
    (bloos) dank jullie!!

Leave a Reply

